Sabtu, 4 April 2020

MUHYIDDIAN JADI PM






MUHYIDDIN PM
Itu yg aku pelik ngan tukar tiup nie. Bila Abam je, bahaya kena pau la negara ni kalu dia jd PM. Bak Azmin semburit ngan Haziq takde pulak pau mengepau kalu Azmin jd PM. Apa Singkapore kalu nak pau kat Abam je, azmin tidak? 
on 
TAHUN 2017 - 
TELAH DIAJUKAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 03/04/20

T






-------------

5 ulasan:

Awanama berkata...

malikul sembab pun ada skandal dulu dgn nyonya cina bini org. tak jumpa ke kat youtube? kahkahkah. malikul sembab takkan kena paw dgn freeloader selatan ke? tapi iya lah. malikul sembab tu anak tok guru agama arab. sekarang ni semua ok dan wangi. dendam peribadi si kitul pada abam punya pasal kahkahkah

Awanama berkata...

Siapa yang marah sama Nuar?
Ada 3 golongan yang benci Nuar.
1- Kaki Rasuah.
2- mereka yang nak jadi PM.
3- mereka yang TOLOL dan dah kena rasuk dengan yang di atas.

Tengkiu.

Awanama berkata...

Ha ha. Tee tee setakat kolumnis makan boleh caya. Yg lain temberang ja.

Awanama berkata...

Wow! Tt dah pandai sebut nama muhyiddin semenjak dia jadi PM. Dulu tt panggil malikul sembab atau mat sembab sebab daging tebal melilit muka. Maklumlah ada tuan baru. Tahniah tt, pencerahan dah sampai walaupun lewat.

Tantariyamlaklam berkata...

4. Pembenci Zionis Isrel dan sekutunya.