Isnin, 25 Mei 2020

WADAH BARU UNTUK MALAYSIA






POLITIK BARU
103 ni termasuk kerusi tian chua ke masa pru15 nanti? Tanya jer, mana tau kot2 tian chua dah submit jadi ahli bersatu atau umno. 
Kahkahkah
 on 
KATAK PURU
Anonymous
on 25/05/20

Buat lah 10 parti serpihan PKR ke Bersatu ke aku potong *xxxx kalau boleh bertahan. Kalau kumpulan pengkhianat yg bina, pasti akan dikhianati oleh ahli. Mereka ni dah jadi sejarah. Tunggu masa aje nak pupus. 
Kah kah kah.. 
on 
BERSATU 
PECAH TERBARAI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 25/05/20

Sokong...marta

2 ulasan:

Awanama berkata...

Pengkhianat akan diingati.

Awanama berkata...

TT ko tak nak cerita pasal ibrahim Ali katak lompat ke? Arini ni ibrahim Ali dah nampak mcm amateur je,tak pro mcm pelompat2 sheraton tu. Boring la recycle topik pau, pau, pau mcm astro lah pulak.