Selasa, 2 Jun 2020

KERAJAAN PERPADUAN DISABOTAJ ANWAR





KONSEP

KERAJAAN PERPADUAN
YANG DICADANG OLEH MADEY
TAPI
 BERJAYA DISABOTAJ
OLEH ANWAR IBRAHIM DENGAN
CARA MENIPU AMANAH DAN DAP
APABILA 
ANWAR KLIM DIA
 ADA JUMLAH AHLI PARLIMEN
YANG CUKUP UNTUK
MELANTIK DIRINYA  MENJADI
 PERDANA MENTRI

SEKARANG ANWAR
MASIH MEMBUAT KERJA
TIPU BELIT PUTAR SEKALI LAGI
UNTUK  MDENGAGALKAN PROJEK
KEMBALIKAN MANDAT RAKYAT


4 ulasan:

Arymanchino berkata...

D Malaysia elok tubuh kerajaan Kepala Butoh je.Selagi ahli politik perangai mcm munkee selagi tu negara takan aman.Siapa naik pun,akan ade yg tak puas hati.Tengok Tun Madey,tak pasal2 letak jawatan,pah tu meroyan gila nak hadi PM smula.Marah Mat Sembab kawan dgn penyamun tp dia berkawan dgn kaki sondol lubang ekzos takpe pulak.Haramjadah org politik..

Awanama berkata...

suka pulak UG ni. Kah Kah

Awanama berkata...

Ko ni memang celik mata jer ko salak pasal anwar ke...dari mckk sampai berkhalwat dengan anjing kat rumah, berapa kali nama anwar dah ko tulis...lagi banyak tulis nama anwar dari ingatkan akhirat...Sudah la isham...ingat Allah banyak²...ko sesat dah jauh ni...

Nope berkata...

Dgn isyam rais ni x yah nak ingatkn dia pasal Allah dan akhirat. Pasal dia masih setia menyembah firaun nabi musa. Kiblat dia laut mati pasal tuhan dia ditenggelamkan oleh tuhan musa. Selagi takdak bukti video or audio, your talk is a shit.