Jumaat, 3 Julai 2020

BILA KOTE PEMIMPIN ISLAM TEGANG









BILA KOTE 

PEMIMPIN ISLAM

TEGANG

4 ulasan:

Unknown berkata...

kote tegang??? mat KASI ni biar betul.. kalau leena tu nak pau mat KASI ni, tentu frust menonggeng, menyesal seumur hidup.. aku nak tanya lagi, kote tegang??? kah.. kah.. kah.. kau tak layak sebut hal2 kote, sbb kau mat KASI.
nasihat aku - sedar diri & malu la

Unknown berkata...

soalan abad ini - kenapa takde bini??? semua yg dicipta kan dlm dunia ni berpasang pasangan, haiwan, tanaman, bunga bunga, buah buah, serangga, mamalia ke, reptilia ke, semuanya ada pasangan melainkan haiwan tu gila atau sakit, contohnya anjing gila, menyalak tak tentu arah atau anjing tu dah di KASI. soalan -
apa apa itu KASI??

Awanama berkata...

KENG
=tegang

Awanama berkata...

Bg aku, dua2 bermasalah. Tukang pau dan ularmak.lahabau