Isnin, 31 Disember 2012

NAJIB ANAK RAZAK CUBA SELAMATKAN DIRI



KOMENTAR TUKAR TIUB
najib cuba selamatkan diri
dengan membayar deepak 30 juta
cara cukup senang
najib arahkan zahid hamidi
beli syarikat deepak

yang peliknya guna duit
bekas askar

sekarang bekas askar pulak 
naik angin

tetiba rancangan najib ini
kena tibai oleh kerajaan selangor

kita lihat dan tunggu apa akan jadi

 SEMUA SUDAH SIAP 
SEMUA SUDAH DIATUR
Selangor akan siasat tanah milik Raja Ropiah
Harakahdaily,30 Dis 2012
KUALA LUMPUR: Kerajaan Selangor akan menyiasat bagaimana tanah yang dikatakan telah diberikan kepada syarikat Awan Megah Sdn Bhd yang mana pengarahnya adalah Ketua Wanita Umno Selangor, Senator Datuk Raja Ropiah Raja Abdullah.

“Kerajaan Selangor sangat hairan bagaimana tanah yang telah digazetkan untuk kem tentera boleh diurusniaga secara komersil melainkan dengan arahan dan campur tangan pihak yang benar-benar berkuasa,” ujar Setiausaha Politik Kepada Menteri Besar Selangor, Faekah Husin dalam satu kenyataan.

Berikut ialah kenyataan penuh beliau.

YAB Dato’ Menteri Besar Selangor memandang serius laporan susulan pendedahan oleh Deepak Jaikishan bahawa usaha sedang giat dilakukan untuk menjual lebih 200 ekar tanah milik Awan Megah Sdn Bhd bernilai RM130 juta kepada Bakti Wira Development Sdn Bhd, sebuah syarikat pelaburan hartanah yang dimiliki sepenuhnya oleh Boustead Holdings Berhad, milik Lembaga Tabung Angkatan Tentera (LTAT).

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... NAJIB ANAK RAZAK CUKUP SUWEY... kah kah kah...

kah kah kah..SAMA ADA LAHIR TAK CUKUP BULAN ...kah kah kah...

kah kah kah... ATAU KAKI TAK BERBEDONG.... kah kah kah...

kah kah kah... APA SAJA NAJIB USIK... SEMUA KANTOI... kah kah kah....

woit... PADAN MUKA... kah kah kah





---------

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Selamatkan diri dengan duit orang lain tu kan biasa

Persoalannya sapa yang bocorkan maklumat ni?

pro rakyat berkata...

Bagi aku Deepak dan Musa Hasan ni tak boleh percaya kenapa dua ekor bahalul ni tak buat laporan polis atau akaun bersumpah pendedahan melalui media tidak akan disiasat oleh pihak berkuasa. Kenapa deepak gugurkan saman ke atas raja ropiah lepas syarikat dia kena beli. Sanggup ke deepak beri keterangan dalam rayuan kes Altantuya.Musa Hasan kata banyak campur tangan politik dalam siasatan polis tapi nafikan ia berlaku dalam kes liwat 1 dan 2 dan juga kes Altantuya. Ada yang tak kena tentang pendedahan dua ekor mangkuk ayun ni mungkin betul ada komplot nak jatuhkan Najib tapi mungkin juga ada benda lain yang tak nampak yang boleh jejaskan kredibiliti Pakatan Rakyat.

Tanpa Nama berkata...

pembelian scorpane - ketenteraan.
atlantuya - orang tentra.
bala - kes kait atlantuya dan berkait tentra.
Deepak - berkait Bala, berkait atlantuya yang berkait tentra.
-beli tanah - berkait duit tentera

semua perkara yang berlaku dilihat amat berkait dengan kem pertahanan. Kenapa ha? Kenapa tak berkait dengan kem kesihatan??

Tanpa Nama berkata...

Anak Razak hendak menyelamatkan diri daripada banjir di Kuantan atau nak menyelamatkan diri daripada tebing tinggi di setiawangsa yang runtuh?

Tanpa Nama berkata...

najib memang suwey. Selalu mau tipu rakyat sanggup sumpah dalam masjid. sekarang Tuhan sudah sumpah sam dia. najib memang celaka. Ha..ha..hakptuih...

Tanpa Nama berkata...

urmm..miasee hek!!..nyemua miasee 9.52 nyemuaaa miaseee..aduwo!!..malumalumat hinni mecaah..penyooalan yg miasee je..penyoalan yg miaseee...hangin, nyooyang mokok...nyoyang mokok..hanngin...sSshhhhh..hanggin nyiool2

Tanpa Nama berkata...

urmm..miasee hek!!..nyemua miasee 9.52 nyemuaaa miaseee..aduwo!!..malumalumat hinni mecaah..penyooalan yg miasee je..penyoalan yg miaseee...hangin, nyooyang mokok...nyoyang mokok..hanngin...sSshhhhh..hanggin nyiool2

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

dia sudah terjun...biarkan...biarkan...biarkan...hehehehehe

Tanpa Nama berkata...

najib tu suwey kerana roh Altantuya tak lepaskan dia lah....

memang....kalau you yang kena C4, you boleh lepaskan dia tak?

tepuk dada tanya sendiri lah

Najib mungkin akan jadi gila kerana stress dah melampau...tak boleh makan, tidur tak nyenyak, otak memang kacau dan risau....apatah