Selasa, 4 Disember 2012

NAJIB TAKUT PADA ROSMAH DAN TAKUT DENGAN MADEY



KOMENTAR TUKAR TIUB
dari awal lagi
najib telah diketahui sebagai mat lembik
dalam sejarah politik
si najib ini tidak pernah bertempur
semuanya  datang secara fluke
jadi mb pahang kerana ayah mati
jadi ketua  pemuda kerana lantikan
jadi presiden parti kerana dolah undur

kerana itu untuk buat pru13
mat lembik ini dulak dalik
kluk klek
flip flop

kerana itu muhyiddin yassin
telah bersedia untuk mengambil alih


Najib takut bantah campur tangan Mahathir – Anwar


(Oleh Aedi Asri)
PETALING JAYA 3 Dis: Datuk Seri Najib Razak gagal menunjukkan keberanian sebagai pemimpin apabila hanya membiarkan mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad campur tangan dalam urusan pentadbiran kerajaan.
“Orang di sekeliling Perdana Menteri mahupun beliau sendiri tidak suka dengan cara Mahathir campur tangan dalam (urusan) kerajaan, tetapi saya tidak fikir Najib berani bertegas.
NAJIB ADA TELOO

“Sebab itu Mahathir masih panggil pimpinan Umno dan beri arahan kepada mereka,” kata Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim.


“Najib tidak boleh bertindak tegas terhadap bekas Menteri Wanita, Datuk Seri Shahrizat Jalil (ketika terlibat dalam skandal National Feedlot Corporation), jadi saya tak boleh bayangkan beliau boleh bertegas dengan Mahathir,” katanya pada sidang media di ibu pejabat parti, hari ini.
Anwar berkata, beliau tahu tentang pertemuan Mahathir dengan pimpinan Umno peringkat negeri dan meminta mereka menangguhkan rancangan menjatuhkan Najib sehingga selesai Pilihan Raya Umum ke-13.
“Ia disampaikan kepada hampir semua pimpinan Umno negeri. Sebab itu saya fikir Najib rasa kedudukan peribadinya dalam Umno tidak selamat,” kata Anwar.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... SIAPA KATA NAJIB TAK ADA TELOOO.... kah kah kah..

kah kah kah...ADA MEMANG ADA....kah kah kah..

kah kah kah... TAPI SUDAH TERCABUT.... kah kah kah...


------

2 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

kasihan benih 55 umno ni...tumbuh je cantas,tumbuh je cantas...BENIH TUNGGAL LAH KATAKAN...inilah benih...MAKAN buah nya boleh...TANAM BENIHNYA UNTUK KALI KEDUA TAK BOLEH...teknologi THAILAND LAH KATAKAN...si kutty ni pun satu...mungkin DI AMERIKA ADA MAFIA...DAN DI MALASIA DIA nakkan MAMAKIA kontrol...MUNGKIN ITU YANG BERLAKU SECARA REALITI SEKARANG NI....kesian najib..telor nya di picit MAMAKIA.....mana malayfia...takan tengok je...kang PAKATANFIA AMIK ALIH..KITA HAPUSKAN SISTEM MAMAKIA NI....KESIAN TELUR.......??????..tak semena mena kena PICIT.....??

didi france de voyage berkata...

semakin rindu aku dengan pak lah....alah mr clean sangat tuuurrrr....? kelinlah sangat.....