Selasa, 8 Januari 2013

HUJAN TIDAK RIBUT PUN TIDAK TETIBA KATAK PANJAT BATANG PISANG




 Perkasa Tidak Akan Terlibat Dalam Perhimpunan Pada 12 Jan

KUALA LUMPUR: Pertubuhan Pribumi Perkasa Negara (Perkasa) tidak akan terlibat dengan satu perhimpunan yang dirancang untuk diadakan di ibu negara oleh pakatan pembangkang pada 12 Jan ini.
Presiden Perkasa Datuk Ibrahim Ali berkata pihaknya tidak akan campur tangan atau mengadakan perhimpunan lain bagi menyuarakan bantahan terhadap perhimpunan itu kerana kehadiran Perkasa hanya akan mengeruhkan keadaan.
"Kita tidak akan ikut permainan propaganda pembangkang yang sengaja mahu cetuskan kekecohan sehingga terjadinya insiden seperti di Dataran Tahrir, Mesirkerana itu yang mereka mahukan," katanya kepada pemberita di sini.
Baru-baru ini, Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu berkata pakatan pembangkang merancang untuk mengadakan satu perhimpunan yang dinamakan perhimpunan kebangkitan rakyat di bandar raya pada 12 Jan ini.
Dalam pada itu, Ibrahim meminta Jabatan Agama Islam Negeri-negeri (JAIN) bertindak tegas dalam menguatkuasakan enakmen sedia ada bagi memelihara kesucian dan kedaulatan institusi agama Islam termasuk dalam isu penggunaan kalimah Allah.
Beliau berkata langkah itu perlu bagi membendung berlakunya perselisihan faham berkaitan agama di negara ini yang disifatkan sensitif selain bolehmenimbulkan kekacauan dan menjejaskan perpaduan.
Ibrahim mengulas kenyataan Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng yang menggesa kerajaan pusat membenarkan penganut Kristian di Semenanjung menggunakankalimah Allah dalam Bible versi bahasa Melayu. TIEWNAMA

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... INI BERITA SAHEH LAGI JUJUR.... kah kah kah...

kah kah kah.. BRAHENG TAK MAHU KERUHKAN KEADAAAN... kah kah kah..

woit... CAKAP LAAA AWAL AWAL... TAKUT AIR KERUH ... kah kah kah..

kah kah kah.... KALAU AIR KERUH SUSAH NAK LOMPAT.... kah kah kah

kah kah kah... ATAU TAKUT NAK BUAT HIMPUNAN... kah kah kah...

kah kah kah.... TAK ADA RAKYAT NAK DATANG.... kah kah kah...

--------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dah malu masa Bersih dulu kata nak bawak gerombolan tapi langsung tak muncul mungkin tersilap baca mantera jadi ghaib semat-mata


Tanpa Nama berkata...

x best la kalau perkosa x de

Tanpa Nama berkata...

Breheng bersuara kerana kalau dia senyap, dia akan tenggelam sekali dengan daun pisang. Ada orang walaupun muka buruk tapi perangai comel. Ambo nak tanya ni, sapa yang kedua-duanya buruk dan hodoh???

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

WOI BRAHENG...FLY OVER PASIR MAS DOK SIAP LAGI WEIII...MU GI SITU...JANGE MARI KL...MU MARI, KAWE TEEEEH MU......HOOKALOOOH...DOK TAU MALU...!..HIDUNG DOK TUBIK KUOR,PIPI TERGOSTE TERGOSTE....BODOH ANGAH MU NI...PUI....

Tanpa Nama berkata...

Braheng. Join la. Boleh main baling selipar

insafdoh67 berkata...

Katak lari banjir... Panjat pokok pisang... Banyok ekor r lps ni lari kolam pakatann.. Jaga jaga wei.. Kencing mata buta.. Kih.kih.kih..