Khamis, 3 Januari 2013

MUHYIDDIN SEDANG MERANCANG UNTUK MENJATUHKAN NAJIB




SEMUA WAJIB BERSEDIA
KOMENTAR TUKAR TIUB
berita semakin kencang
najib akan diketepikan
najib akan di pinggirkan
kerana najib yang memikul rosmah dilihat
sebagai beban yang amat berat

rata rata mak cik melayu
telah menyampah melihat perangai
dan tingkah laku rosmah

rosmah dilihat oleh pemimpin gerombolan
bukan sebagai pembantu najib
malah rosmah dilihat sebagai nenek kebayan
yang akan menghilangkan undi


Dakwaan Deepak: Muhyiddin dirayu selamatkan Umno?



KUALA LUMPUR: Sumber Harakahdaily di Umno muncul kembali di 2013, kali ini dengan menyatakan bahawa parti terbesar Melayu itu kini amat tertekan dengan dakwaan peniaga permaidani Deepak Jaikishan terhadap Perdana Menteri, i Najib Razak dan isterinya Rosmah Mansor.

“Kami tidak boleh bersuara dalam isu (dakwaan Deepak). Kami diarahkan tidak boleh berkata apa-apa. Malah semua media pro-kita tidak boleh melaporkan mengenai dakwaan Deepak. Kami tertekan kerana tahu isu ini adalah bom C4 buat Umno di PRU13,” kata sumber itu kepada Harakahdaily hari ini.

Sumber yang rapat dengan pemimpin tertinggi Umno berkata, ramai dalam Umno kini memohon Timbalan Presiden  Muhyiddin Yassin untuk bertindak menyelamatkan Umno daripada ditenggelamkan oleh Najib dan isterinya.

“Masalah ada pada wanita tersebut… yang lelaki itu ok, tapi apa nak buat, mereka suami-isteri. Jadi, kalau nak buang wanita, kena buang yang laki bersama. Kami dok doa Muhyiddin akan bersuara untuk memanggil Najib turun takhta demi survival Umno,” kata beliau.

Ditanya samada beliau mempercayai dakwaan Deepak, sumber itu berkata “ada perkara yang boleh dipercayai” terutamanya mengenai bahagian-bahagian mengenai Rosmah.

BANGUN DAN LAWAN
---------

1 ulasan:

DIDI KOTA BHARU,SEPUPU DIDI KOTA BELUD berkata...

muhyidin..mu jangan gelak..lepah najib isteri kak ros kena halau..mu pulok kami halau....mu ingak mu yang terbest antara terbest..wei..kami dok pakat pilih p.kamalanathan jadi pm mu tau.....kakakakakakaka.....mu simpanlah taik mu tu din untuk kongsi bau denga anok anok mu.....wei mudin..maso berkecek doh habih doh...hok ni maso untuk buak aksi acident...langgorlah ngok...maso untuk melanggooorrrrrr......