Ahad, 27 Januari 2013

SEMUA WAJIB DI SIASAT - SEMUA ERTINYA SEMUA







INI ORANG JAHAT

KOMENTAR TUKAR TIUB
semua wjib disiasat termasuk anwar sendiri
ketika semua penipuan ini berjalan
anwar juga seorang menteri kanan
dalam kabinet madey

justeru anwar juga wajib dipanggil untuk di siasat

semua yang terlibat adalah penjenayah



RCI: Najib juga perlu disiasat- Anwar

BATU PAHAT 26 Jan: Perdana Menteri,  Najib Razak juga perlu disiasat berhubung pemberian kad pengenalan (IC) kepada warga asing di Sabah, kata Ketua Umum KEADILAN, Anwar Ibrahim.
“Najib, Pak Lah  juga perlu disiasat, kerana ini projek terus menerus dari era Mahathir, dan tidak pernah berhenti IC terus diberikan,” kata Anwar di Majlis Dialog bersama penduduk Batu Pahat di Hotel Garden, semalam.
Anwar turut membidas bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir yang mahu menutup kesalahan beliau dengan mempertikai kewarganegaraan penduduk Cina dan India yang diberi Tunku Abdul Rahman Putra Al Haj.

TIPU PILIHAN RAYA
TURUN JALAN RAYA



------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Every single one involve in this must be charged with treason.

kampong lad berkata...

musuh buat kerja baik jadi salah, kawan buat kemungkaran jadi halal, semua ertinya semua musuh.

insafdoh67 berkata...

Berak busuk sape nok ngaku... Matdey ni taik jenis bangkai... Nok salah ke org pulok.. Jahat jenis setan di kenali. Kih.kih.kih.. Nok tipu agak r

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

ya siasat...lap lap foo...siapa silap kena sapuuu....tak kira siapa...dan yang paling harus disiasat....bini bini mereka ni....yelah...tangan yang menghayun buah boleh mengoncangkan buah....hehehehehehe...siasat..termasuk PANEL RCI TU SEKALI...kalau takder PARA PM NI TAKADALAH PANEL RCI TU...RCI TU TERWUJUD DENGAN KEHADIRAN PM PM NYA...ITU PUN TAK NAMPAK KE...ada pakistan jadi warga sabah...aper ada salji ke di sabah tu macam di utara pakistan.....kalau kadazan kawin pakistan anak anak dia apa bangsa....PAKIDA...HAHAHAHAHAHA....PUKIMAK PUNYA NAMA....ADAKAH PATUT...?

Tanpa Nama berkata...

Madey tikaikan kewarganegaraan Cina dan India di Malaysia. Sebagai seorang warga Malaysia Cina, yg lahir dan besarkan di Malaysia, saya kata sama dia "Madey, lu pi lancau lah, pukimak punya mamak, syaitan dan babi perkauman nombor satu besar diMalaysia. Ya, Tuhan, hentikanlah penindasan terhadap Cina olih Mamak Madey babi perkauman ini."