Rabu, 30 Januari 2013

TIPU PILIHAN RAYA - KITA TURUN KE JALAN RAYA


ANAK MUDA BERSEDIA
PAK CIK MAK CIK BERSEDIA
ABANG KAKAK BERSEDIA
TIPU PILIHAN RAYA
TURUN JALAN RAYA

TIPU PILIHANRAYA 
TURUN KE  JALAN RAYA

Orang ramai tidak perlu takut-takut. Orang ramai dan bakal pengundi tidak perlu lagi berselindung apabila berhadapan dengan United Malays National Organisation. Bakal pengundi  juga tidak perlu meminta maaf apabila ingin mengatakan  dalam PRU13  yang akan datang ini  nanti penipuan undi  akan dijalankan.

Penipuan undi yang akan dijalankan dalam PRU13 ini nanti bukan satu tuduhan melulu.  Hari ini  secara hitam puteh saya berani menulis mengatakan bahawa United Malays National Organisation hanya akan menang dalam PRU13 ini nanti dengan cara menipu. Ini bukan propaganda kosong. Ini bukan taktik perang saikoloji. Keberanian saya berkata  -  penipuan dalam PRU13 akan dijalankan -  berasaskan apa yang telah dan  sedang berlaku di Sabah.

Bertahun-tahun lamanya orang  ramai telah mendengar  Lebai Desas bin Haji Desus bercerita  tentang Pendatang Haram diberi kad pengenalan segera untuk menjadi pengundi di Sabah.  Lebai Desas juga bercerita bagaimana ‘orang-orang’ yang ‘buat kerja’  ini akhirnya ditangkap dibawah ISA. Mereka dipenjarakan  sebagai langkah  menutup mulut.  Lebai Desas  juga berkesah bahawa semua ini adalah racangan Mahathir Muhamad. Ada yang memanggil projek  ini ‘ Projek M’. Ada pula yang memanggil  ini  'Projek IC’.

Minggu lalu kesah-kesah yang selalu kita dengar  dari Lebai Desas bin Haji Desus telah menjadi kenyataan. Makhluk-makhluk yang ditangkap dibawah ISA  dahulu - telah secara terbuka membuat kenyataan untuk memberikan  bukti bahawa memang ada pemberian  kad pengenalan segera di Sabah.

Nama arwah Megat Joned muncul. Nama Aziz Shamsuddin orang kanan Mahathir Muhamad disebut. Nama Pegarah SPR Sabah juga disebut. Akhirnya dunia menyedari  apa yang selama ini diangap desas desus telah terbukti benar.  Kenyataan ini timbul dari ‘pegawai kerajaan’  yang berperanan dalam rancangan jahat memberi kad pengenalan segera kepada pendatang haram.

Kenyataan-kenyataan ini diberikan kepada  siasatan Suruhanjaya DiRaja (SRD) yang sedang bersidang menyiasat  kes Kad Pengenalan Segera ini. Dunia tidak terperanjat apabila dibuktikan  bahawa Mahathir Muhamad telah mengarahkan agar pendatang haram diberi kad pengenalan segera. Projek beri ‘kad pengenalan segera’ ini bertujuan untuk memastikan United Malays National Organisation menang dalam piliharaya di Sabah.

Telah menjadi jelas kepada umum bahawa kuasa yang selama ini  dimiliki oleh United Malays National Organistaion ini berpunca dari penipuan undi. Semenjak beberapa tahun kebelakangan  parti Ketuanan Melayu ini  tanpa sengan-segan telah mendabik dada memashorkan ke seluruh dunia  bahawa Sabah adalah  ‘simpanan tetap’  untuk United Malaya National Organistion. Sekarang jelas bagaimana undi ‘simpanan tetap’ ini dapat dikumpulkan.

Siasatan Suruhanjaya DiRaja (SSRD Sabah)  masih belum selesai. Jawapan dari Mahathir Muhamad tidak penting. Sama ada Mahathir jadi saksi atau tidak bukan persoalan. Selesai atau belum juga  bukan persoalan.  Yang penting projek beri kad pengenalan ini wujud dan bukan lagi  cerita dongeng.

Ha. Ha. Ha. Akhirnya Mahathir katoi. Pada 9 Disember 2011 – berita  tersebar dalam media arus perdana bagaimana Mahathir dengan muka jamban  telah menafikan wujudnya kes pendatang haram  yang diberikan kad pengenalan segera. Malah Mahathir dari awal lagi telah mengatakan  yang dirinya kurang senang dengan penubuhan  SSRD. Hari ini semuanya ‘terbongeng’.

Satelah  membaca berita dari Sabah ini maka saya ingin membawa  para pembaca  kembali kepada PRU11. Dalam PRU11  tahun  2004 dahulu kerajaan Pas di Terengganu telah ditumbangkan oleh United Malays National Organisation. Adalah bukan lawak  jika saya katakan dalam PRU11, di Terangganu,  jumlah semua kertas  undi yang dikira melebihi jumlah pengundi yang turun mengundi. Malah jumlah pengundi turun mengundi telah melintasi 90%. Ini satu rekod dunia.  Kali pertama jumlah pengundi  yang melintasi 90% ini hanya berlaku di Iraq dibawah Saddam. Kali kedua di Terangganu pada tahun 2004.

Awal tahun lalu pemimpin Pas – Mat Sabu dan Yb Mahfuz Omar – telah memecahkan berita kepada umum tentang  template Projek Terangganu 2004 lalu telah dan sedang berjalan di Selangor. Mat Sabu sendiri telah berkata bahawa – kerja jahat buat pengundi hantu – ini dikepali oleh Idris Jusuh. Bekas MB Terangganu ini dipilih untuk  Projek Ganu Tawan Selangor  kerana pengalaman  berjaya ‘menipu undi’ dalam PRU 2004.

Yb Mahfuz pula telah  mengumumkan  bagaimana pemberian kad pengenalan segera a la Sabah ini sedang  berjalan lancar dengan bantuan pegawai tertinggi dari PDRM dan JPN. Mengikut kata Yb Mahfuz mereka yang terlibat terdiri dari Datuk dan Tan Seri  dan sedang  bekerja sama-sama dengan  ketua-ketua jabatan kerajaan.  Mahfuz sendiri  tahu alamat pejabat ‘ special task force’ yang mengedarkan kad pengenalan segera ini.

Kemudian kita juga membaca bagaimana kerjaaan Pakatan di Selangor  telah membelanjakan 5 juta ringgit untuk memereksa, mengenal pasti nama dan alamat bakal pengundi. Kerjaan Selangor telah mengarahkan para pembanci mengetuk dari pintu ke pintu diseluruh daerah di Selangor. Hasilnya telah ditemui 134,000 bakal pengundi  yang disangsikan statusnya.

Menteri Besar Selangor telah menimbulkan pekara  134,000 pengundi yang tidak diketahui jantan betina atau asal usulnya  kepada SPR. Jangan ketawa atau menangis apabila mendengar jawapan resmi SPR.

“ Kalau nama mereka ada dalam senarai pengundi maka mereka boleh mengundi...” ini adalah jawapan resmi dari SPR.

Apa yang hendak saya terangkan disini ialah rancangan menipu undi dalam PRU13  yang akan datang ini bukan cerita dongeng. Fakta fakta semakin jelas menunjukkan bahawa jika United Malays National Organisation tidak menipu maka parti Ketuanan Melayu  ini pasti tidak lagi menjadi tuan. Malah  ramai pemimpin Ketuanan Melayu ini akan dihadapkan ke Mahkamah.

Untuk terus berkuasa, untuk terus selamat dan untuk terus menjadi tuan, parti  United Malays National Organisation tidak memiliki apa-apa pilihan lagi – melainkan menipu. Sokongan orang ramai terhadap parti Ketuanan Melayu ini telah merosot.  Apa sahaja ‘kerja politik’ yang dilakukan untuk mengembalikan  keyakinan orang telah gagal.

Paling akhir ialah pemberian 100 ringgit  untuk murid sekolah. Hadiah duit kepada murid sekolah ini ingin  digunakan untuk mengumpul sokong dari ibu bapa.  Lihat apa yang terjadi. Ibu bapa yang datang  untuk menerima hadiah telah memakai baju Bersih atau baju Himpunan  Hijau. Tidak cukup dengan ini – para gerombolan dalam Barisan Nasional juga bergaduh sesama sendiri. MCA dan MIC merasakan bahawa parti mereka telah tidak diberi peluang untuk bersama berjumpa dengan  ibu bapa di sekolah.

Melihat apa yang sedang berlaku – maka Mat Sabu sebagai Pengerusi Himpunan Kebangkitan Rakyat KL112 telah mengeluarkan satu kenyatan yang amat penting.  Timbalan Presiden Pas ini bukan lagi menyuarakan amaran dari 500,000 yang turun ke jalan raya pada Hari Kebangkitan Rakyat.  Kali ini Mat Sabu telah mengingatkan SPR  dan United Malays National Organisation agar tidak  meneruskan projek tipu mereka  saperti yang telah dijalankan di Sabah.

Jika ‘projek tipu’ diteruskan juga maka orang ramai sesudah mengundi akan turun ke jalan raya untuk berdemo. Apa bezanya demo ‘anti-tipu’  yang akan datang dengan demo-demo yang telah pernah dijalankan?

Cukup banyak bezanya. Kalau dulu kita hanya berdemo kemudian bersurai. Kali ini jika rakyat merasakan bahawa United Malays National Organisation menang besar dengan cara tipu  maka orang akan turun  berdemo sahingga pilihan raya baru dijalankan.  Orang ramai akan menuntut lembaga SPR baru ditubuhkan. Ertinya orang ramai TIDAK mahu menerima lagi kerajaan baru yang menang dengan cara tipu. Demo yang akan datang ini adalah demo untuk membawa perubahan. Bukan lagi demo untuk beri amaran. Bukan lagi untuk tunjuk  ramai penyokong.

Bukankah tadi telah dikatakan bahawa Ketuanan Melayu ini hanya boleh menang dengan menipu?  Bukankah Ketuanan Melayu telah tidak mendapat sokongan orang ramai? Betul. Justeru tulisan ini bukan lagi tulisan akademik yang akan membicangkan pro dan kontra – saheh atau palsu – penipuan itu. Masa untuk membincangkan  cara penipuan telah selesai. Sabah telah memberikan jawapan itu.

Maka, tulisan ini bertujuan untuk menyedarkan orang ramai apa dia tanda dan  makna demo besar akan sampai nanti. Tulisan ini untuk memberi ingatan kepada anak-anak muda bahawa demo yang dimaksudkan oleh Timbalan Presiden Pas itu bukan lagi tentang Bersih, bukan lagi tentang Royalti, bukan lagi tentang Felda.  Demo ini bukan tentang baju t kuning atau baju t merah. Demo yang akan datang ini ialah demo untuk menamatkan kuasa United Malays National Organisation yang selama ini berkuasa melalui penipuan  undi.Demo untuk menamatkan kuasa penipuan United Malays National Organisation ini akan melaungkan : Tipu Pilihan Raya – Turun Ke Jalan Raya(TT)
NOTA:
tulisan ini telah disiarkan
dalam SUARA KEADILAN
sesiapa yang ingin melanggan
akhbar minggun ini sila pukul
talioin 03-22-72-40-42 



---------

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Penipuan telah dijalankan untuk PRU13 sejak tahun 2012 dengan membawa masuk warga INDIA melalui AirAsia untuk Projek IC Baru

Tanpa Nama berkata...

Aku berdoa, PR akan menang dalam PRU13, so tak perlu la aku turun berdemo untuk sekian kalinya sejak tahun 98 lg. penat woah turun demo ni,sapa ckap tak penat? nak2 kalau kena ligan dgn FRU tu.malam balik pas demo, wife aku yang penat, kna urut kaki aku yg kebas2.hahaha... tp kalau puak2 tu menang lagi PRU13 dengan menipu, perkataan penat tu aku campak jauh2... Sham, ko bg je nanti signal tuk demo, aku dengan rela dan ikhlas akan ada di sana......insyAllah.

Tanpa Nama berkata...

INILAH FATWA YANG KU NANTI NANTI SELAMA IN....FATWA UNTUK BERTINDAK....MASA RUNDING DAH JADI TAIK..MASA DEMO TINGGAL SEJARAH DAN MASA BERTINDAK DALAM RANCANGAN.....AKU SUKERRRRR....MACAM TERBUKA SIKIT ...SIKT JE..TAK PUN SEUNN JE PINTU SYURGA TU.....APA NAK JADI JADILAH...INI JIHAD AKU...TAPI..HEHEHE ADA TAPI NYER....KITA TUNGGU DAN TENGOK DULU APA SPERMA NI NAK BUAT...INI SPERMA ANJING NI YANG KITA SEDANG BINCANG NI....SPeRma anjing.....faham tak faham...lantaklah....FATWA INI WAJIB AKU SEBARKAN...BERDEMO,BERTINDAK,BERTERAJANG...ULAMAK...3B KO...MACAM LAMBANG KETE BENTLEY DAH AKU TENGOK...HEHEHEHEEHEHEH.........TT....TINGKIU...KOLAH BAPA SQP...BAPA SWEET PUNK....AHHH AKU PUNYA SUKALAH NAK AMBIL AHLI BARU....HEHEHEHEHEHE-----DIDIKOTABELUD@BLOGSPOT.COM.....CARILE KALAU SUDI.....

Tanpa Nama berkata...

Bro..

ayat tak leh lupa..mahadir dengan muka jamban...kah kah kah..
Mangkuk tandas betull..

Sudin berkata...

Pendatang haram....
Bangla,
Nigeria,
Pakistan,
Indon,
Nepal,...dll

Isham...!!!...bukankah projek 'Kad Pengenalan Segera' ini berterusan hingga ke hari ini....???
Islam dan bertaraf bumiputera pula....
Apa nak jadi tanah melayu ni...?
Ahli dan menteri-menteri Umno(B)/Bn sudah tak mengenal erti maruah dan malu hanya kerana takut hilang kuasa/ekonomi sanggup menggadai kedaulatan dan harga diri....terutamanya mamak haram jadah keling paria Mahathir....!!!

SPR sudah kurang ajar...
PDRM,JPN jadi barua....

8 tuntutan bersih tidak diendahkan...

Berita dari Sabah telah terbukti.!
Tunggu apa lagi....??????

Ayuh...!!!
Siap siaga....!!!

Tanpa Nama berkata...

undur undur undur!
undur umno!
humban humban humban!
humban umno!
jahanam jahanam jahanam!
jahanam umno!
undur undur undur!
undur bn!
humban humban humban!
humban bn!
jahanam jahanam jahanam!
jahanam bn!

Tanpa Nama berkata...

My thoughts what going to happen

1. Fatwa comes out the elections are against Islam and the rulers will rubber stamp the fatwa

2. Al non-malays citzenship will be suspendend , pending a RCI on granting of citzenships to pre-merdeka non-malays

3. Fearfull generals take over power a coup due to been afraid tat they will be on trail for corruption

4. Federal court order to suspend the elections on request from the King ( Najib )

Pena Hitam (Asraff) berkata...

oit tt.. ape cer klu lue menghasut pembayar2 cukai utk boikot dr bayar incometax sbb urus tadbir duit tue slalu d salah gunakan utk perut sendiri n kroni je.. bengkek llak aku..

budak longkang berkata...

Pakai t shirt gambar bos n setiausaha SPR.
Boh gmbar tapak kaki kt muker
Ayat paper leh jer
janji jgn carutan keh kej keh
Oiittt tokey t.shirt
wat jer.jual on line
tt sanggup tuh
diakn penghasut terbaik abad ini
wakakakakakakak

Tanpa Nama berkata...

apa lu meracau ni sham rais...la..masa kecik tak mau mampos, bila dah besau menyusahkan orang...konek kau tu mencanak gak lagi ke macam mulut kau..mulut berbau palat kau tu sewajarnya digosok dengan berus dawai..biar menanah..tapi camna pun aku tak risau sebab confirm lidah kau kena potong kat akhirat kelak...kau cakap macam orang takde agama...alfatihah ingat lagi tak?

insafdoh67 berkata...

tt....hebat ... hebat....hebat... bro... ayuh lita pakat lawan umno banjingang yg tipu kita selama ni.. ayuh melayu bangkit lawan penipuan ni... bersatu...bersatu...bersatu.... tipu turun jlnraya.... kih.kih.kih....

Tanpa Nama berkata...

Mamat 3:56 pg.
Ko tunjuk kat org ngan jari tengah, 4 lg jari ko tnjuk balik tepat kat muka ko sndiri! Bercakap macam ko la yg paling bagus.. potong lidah, ingat fatihah bagai... Ko ngan Harusani perangai 2x5 je, hukum org lain pandai, tp muka sndiri, penuh ngan lumpur. apa ko ingat ko xde dosa, cnfirm masuk syurga? Harusani tu pun tak tau ujung pangkal lg mana tempat dia nanti. So, daripada ko nak judge orang lain, better ko prepare diri sendiri, ada jugak pekdah.. dumbass.