Khamis, 3 Januari 2013

TUKAR TIUB MEMECAH BERITA - SENARAI COOL DAN POYO KELUAR




AKTIVITI PALING COOL TAHUN 2012
- mengkibarkan  sang saka rakyat
   pada malam 30 ogos 2012
- menurunkan bendera  muka najib di pwtc
- berkhemah di dataran merdeka
- memijak jalur gemilang
- memijak muka najib
- menonggengkan buntut pada muka najib....
- masuk lokap kerana tibai rosmah
  dan dan dan.....


.... senarai penuh akan menyusul
tim dan sidang redaksi tukar tiub
sedang berbicang hangat untuk mewujudkan
senarai cool dan poyo....


KEMARAHAN PEMBACA 


Poyo la TT...lambat plak release... on SIAPA COOL DAN SIAPA POYO - TUNGGU DAN NANTI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/2/13

mana senarai cool/poyo??? da 2 januari ni!!! on TURUN TIBAI ROSMAH MUNCUL KEMBALI

TT, terlalu banyak senarai Cool & poyo 2012, tapi just cadangan aku ajelah untuk buat situasi jadi lagi gamat sempena KL112, Mohon semua pembaca Blog ko rate satu artikel TERHANGAT !!! kat Blog MAS, Isu sama macam yang ko pernah kupas tentang gagak hitam sebelum neh and inilah punca kenapa negara kita selalu sangat ada isu yang tak ada penghujung... Selamat Tahun Baru 2013~~!! on SENARAI COOL AKAN MUNCUL - TUNGGU DAN NANTI




--------

2 ulasan:

Unknown berkata...

kalau x tahan nak berentot,boleh guna sabun atau pi cari chinadoll kat pasaq pudu..tapi kalau x tahan nk tunggu senarai cool dan poyo 2012 aku x tau nk buat apa..cepat la TT oiii..aku dah x sabaq ni..nanti aku masukkan hang dalam senarai blog poyo baru tau sbb lambat2kan keluaq senarai cool dan poyo..lambat pancut boleh ditahan..tp kalo lambat publish,rasa cm nk pelempang ja TT nih..kahkahkahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

Aku dah naik menyampah tunggu senarai cool dan poyo ko ni bro. Dah naik menyampah dah aku! Ko tunggu apa lagi bro?