Selasa, 19 Mac 2013

ANAK LELAKI ISKANDAR KUTTY MENIPU LAGI



 KOMENTAR TUKAR TIUB
anak lelaki iskandar kutty
telah berani bersuara
ini kerana  suruhan jaya diraja 
yang menyiasat kes kad pengenalan segera
telah di tangguh kan

penangguhan ini
adalah sebahagian dari plot dan tema
sandiwara al-lahad datu

ini jelas satu sandiwara

cuba tanya diri sendiri:
kenapa siasatan ini ditangguh
walhal kota kinabalu 500 batu dari lahad datu?

kalau bukan sandiwara apa maknanya?

GAMBAR SIAPA
PADA BAJU GERILA?


Projek IC: Dr M pembohong besar! – Bekas Ketua Daerah Sandakan


KUALA LUMPUR 19 MAC: Bekas Ketua Daerah Sandakan, Hassnar Ebrahim menyelar kenyataan  Mahathir Anak Lelaki Iskandar Kitty yang menuduh pegawai kerajaan menjual kad pengenalan (IC) untuk kepentingan diri.
“Mahathir pembohong besar,” kata Hassnar membidas kenyataan Mahathir seperti dilapor Bernama dalam program ‘Bicara Minda di Papar, Sabah 17 Mac lalu.
IC PROJEK copyMahathir dilaporkan berkata, rakyat Sabah tidak boleh mempersalahkan kerajaan semasa pentadbirannya kerana penyelewengan dilakukan pegawai kerajaan atas kepentingan individu.
Tegas Hassnar, projek IC adalah dalam pengetahuan Mahathir yang tidak selesa dengan pentadbiran Parti Bersatu Sabah (PBS) antara tahun 1990 dengan 1994.
Malah kata Hassnar, dirinya menjadi ‘bahan tawaran’ antara Presiden PBS, Joseph Pairin Kitingan dengan pentadbiran di Kuala Lumpur yang ketika itu berniat untuk menyertai semula Barisan Nasional.
“Salah satu syarat (rundingan), Joseph minta saya dimasukkan ke dalam penjara,” kata Hassnar.
Tegasnya, sekiranya  Mahathir memikirkan bahawa projek tersebut sebagai satu kesalahan, dokumen IC tersebut perlu ditarik balik.
“Tapi ada kita pernah dengar IC yang dikatakan dijual yang kononnya tidak sepatutnya dikeluarkan kepada individu yang diimport dari luar ditarik? Tidak ada!” tegas Hassnar.
Beliau berkata demikian pada Forum ‘Mahkamah Rakyat: Kisah dari Lahad Datu, Siapa Pengkhianat Sebenar?’ di Dewan Himpunan Cina Kuala Lumpur Selangor (KLSCAH) malam tadi. – SDQ


WASPADA
KETIKA KITA SIBUK
MELIHAT SANDIWARA
ADA ULAR SUDAH KELUAR DARI LUBANG

--------

6 ulasan:

pdf berkata...

sbb dia nak suruh suruhanjaya diraja siasat kes pengganas lahad datu - 'ada kaitan dgn pemimpin di malasyia'
:) cer teka cer teka, saper kah itu

kalau rasa nak tengok rancangan lawak, jgn tgk maharaja lawak. lebih baik tgk berita wilayah, buletin utama, dan kawasan yang sewaktu dengannya

Tanpa Nama berkata...

Dalangnya DrM yg guna dana dr San Miguel & Petron. Dia hasut Sultan Sulu sbb Sabah dah nak jatuh ke tangan PR so semua janji Najib nak bg tmpt tinggal dan segala mcm lagi dgn sendirinya akan terbatal. Tgk DrM... dulu mengaku bg ic skrg tuduh org lain pulak... wakaka... moga dipanjangkan umur utk dihukum atas segala pengkhianatan beliau dan biar matinya nanti dikenang sbg Pengkhianat negara....

PokAmid berkata...

Ada seekor mamak di Malaysia ni yang Eeeeeenya menaglahkan Eeeeee yang lain. Mamak Eeee The Great memang jahatnya tiada tolok banding, tapi Mamak ini pandai menipu. Dikatakan Mamak Eeeee ini tak pernah bersalah dan yang bersalah ialah orang lain. Peristiwa yang Eeeee ini persalahkan orang lain ialah: 1. Pembunuhan di Memali, 2.Pelaburan KUWASA, 3. Penganugerahan IC kepada PATI di Sabah, 4. Tuduhan liwat pertama keatas Anwar. Ini untuk memberitahu sedikit sahaja. Eeee ini aku gelarkan dia sebagai MAHASHIT @ MAHATAIK kerana SN Negara telah memperakui Eeee ini sehodoh-hodoh manusia di Malasia. Moga MAHASHIT @ MAHATAIK ini ditimmpa kecelakaan sebelum dia mampus. Aku cuma biadab dengan kata-kata, tapi Eeee ini biadab kepada negara, rakyat dan undang-undanh negara. Eeee ni jenis Menatang Babi Beruk . Puas hati aku!!!

Tanpa Nama berkata...

Mahathir pengkhianat negara? Ngam ngam ngam

Tanpa Nama berkata...

Mahathir pengkhianat negara? Ngam ngam ngam

DIDI KOTA BELUD berkata...

Mahathir...mahathir...bila kau main taik ni haaaa...kencing sudah main.....hehehe...menyusul taik lah pulak...palitlah ke keturunan ko turrrr......nuuuu...chenai sudah mari mau ambil kau.....bah bah...kana tangkap lah kau mahathir...jaga kau.....heheehhh