Sabtu, 30 Mac 2013

KUMPULAN SILAT CEKAK PINGGANG BUAT SIDANG AKHBAR






 KUMPULAN
SONGKOK TINGGI

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH



woit... BUKAN TAK PERCAYA.... kah kah kah..

kah kah kah...ORANG TAHU INI FLYER BUAT SENDIRI.... kah kah kah..

kah kah kah... SESAMA SENDIRI YANG BUAT.... kah kah kah...

kah kah kah...TEKNIK INI SEMUA DAH TAHU....kah kah kah

kah kah kah.... YANG BUAT LAGI  SEMUA  ORANG RAMAI TAK CAYA...kah kah kah..

kah kah kah..IALAH  SONGKOK TINGGI...kah kjah kah...

kah kah kah... SIDANG AKHBAR PAKAI SONGKOK TINGGI......kah kah kah

kah kah kah...TU PASAL RAKYAT TAK CAYA..... kah kah kah..

kah kah kah..KALAU PAKAI SONGKOK BIASA... JAMIN SEMUA ORANG AKAN PERCVAYA...kah kah kah..


PERSATUAN
 SILAT BERCEKAK PINGGANG
BUAT  SIDANG MEDIA
Didakwa cuba cetus huru-hara
KUALA LUMPUR 29 Mac - Parti pembangkang dikesan cuba mencetuskan suasana huru-hara semasa Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) dengan tersebarnya risalah mengandungi cara untuk mewujudkan ketegangan di pusat-pusat mengundi di kawasan tertentu.

Risalah itu didakwa menyebut, peringkat pertama yang disarankan untuk dilakukan ialah mewujudkan kekecohan di pusat mengundi supaya orang ramai kecewa dan kurang senang dengan kelemahan pengurusan, mewujudkan kumpulan pengundi yang melakukan kekecohan dan memprotes supaya wujud rasa benci pengundi kepada Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR).

Peringkat kedua pula menurut risalah yang tertera lambang parti pembangkang itu melibatkan pasukan media atas talian yang akan mewujudkan twitter khas memperlekeh SPR.

Strategi kotor itu didedahkan oleh Yang Dipertua Pertubuhan Silat Seni Gayong Malaysia (PSSGM),  Adiwijaya Abdullah dalam sidang akhbar di tapak Wisma Gayong Malaysia, di sini hari ini.


MAT SONGKOK TINGGI


IKUT CARA HASAN ALI
PAKAI SONGKOK KULUP
SEMUA ORANG PERCAYA PADA DIA
LAGI KULUP LAGI SEDAP


--------------

9 ulasan:

Amuraria berkata...

KAH KAH KAH SONGKOK KULUP.SONGKOK TINGGI SEMUA ADA ! SONGKOK KATAK MANA ?ABU !

Borneo voter berkata...

itu songkok ke, tong sampah?

Tanpa Nama berkata...

kahkahkahkah....tt lu tgk filem rock oo tak? Lau lu tgk mesti lu dpt pengajaran dari filem tu...kahkahkah....sofi jikan aka zul kapan bukak silat kerana terlalu lapar nasik....kahkahkah....tapi dia tak pakai songkok tinggi macam ni la...kahkahkah...songkok kulup mcm wak hassan tu pun bukan jgk...kahkahkahkah....

Sabina45 berkata...

DaAda apa lagi cara yang halal untuk UMNO menghalalcarakan setelah semua NGO nganguk dipergunakan ini tidak termasuk segala gangguan yang telah dan akan dilakukan oleh orang-orang suruhan mereka semasa majlis penerangan dan ceramah PR,apakah masyarakat masih mahu menerima UMNO yang sudah desprate ini begini kah cara mahu mengaku sudah 50 tahun memerentah dan mentadbir negara padahal bila sudah rasa nak mampus telah memperguna dan perkudakan semua NGO yang dibayar,dan terkeluar dari landasan sebenar tujuan sesuatu NGO yang ditubuhkan,mahukah kerjaan UMNO melihat yang NGO yang kebanyakan berahi ikan anak Melayu itu bergaduh sesama sendiri,jika inilah yang dimatlamatkan oleh UMNO ,maka UMNO adalah sebuah parti Melayu yang sehinga-hinanya di muka bumi Allah ini,tengoklah nanti,InsyaAllah sama-samalah kita tunggu.

Tanpa Nama berkata...

geng silat ni keje cia ke, fbi ke, nsa ke, shin beth ke? pehal pulak dia yang sibuk jadi penyiasat nak selongkar rahsia bagai?

oh malaysia tanah air ku...

Tanpa Nama berkata...

kih kih kih10x .....teguling2 aku ketawa bro. songkok kulup!
abcd.

DIDI KOTA BELUD berkata...

Ulamak aiiii...baju hitam tu...lubang hidung dio lagi besar dari lubang mulut....DIO MAKAN IKUT MANO SEBENARNYA NI.....EH...EH...EH... EH.....?....hehehhehhee

insafdoh67 berkata...

Kah.kah.kah... Songkok hj Marlboro ni... Jgn hina songkok melayu mamat kutty ni... Kami syg Sokok tingi ni.... Hidup melayu umno haprakkkkk... Kih.kih.kih... Lebih dari melayu puok ni. Ni muka Bodek belake ni.. Kih.kih.kih. PTR.... Tolok Rasuah... Geng Kite

Tanpa Nama berkata...

aku ramai kwn masuk silat...cilaka sguh berlagak kuat setiap masa...ckp megah....sbb apa melayu islam belajar silat guna ayat quran tp selalu jd megah,ego,sombong,riak??mgkin tuhan x redha kot....syaitan masuk sekali time menurun bunga silat kot....serius mcm babi puak ni...aku kenai sgt2....