Selasa, 19 Mac 2013

PENCERAHAN DARI PEMBACA - NAK AJAK KENDURI


MAHATHIR ANAK 
LELAKI ISKANDAR KUTTY

TANGKAP DAN GULAI
Selain usaha ajak makan kenduri.... 1. Hantar bantahan kepada semua kedutaan dan kerajaan yang rakyatnya berada di Malaysia supaya jangan menganggu perjalanan PRU di Malaysia. Beri amaran keras...kalau rakyatnya mau selamat. 

2. Hantar bantahan kita kepada semua akhbar-akhbar negara tersebut...menasihati semua rakyat mereka yang berada di Malaysia jangan keluar mengundi.

 3. Lagi satu....PR perlu tapis semua calunnya supaya diterima majoriti rakyat...terutama moral sehariannya. CONTOH...BAKAL CALUN DI KENINGAU...BERUGAMA ISLAM...TETAPI KAKI BOTOL...KAKI JUDI. RAKYAT SABAH LEBIH MELIHAT PERKERTI CALUN DARIPADA PARTI. PR PERLU AMBIL SERIOUS NASIHAT SAYA INI. MOGA PR BEROLEH KEJAYAAN. Kalau nak tau pasal cerita kedatangan sulu bersenjata tu ..saya akan komen kemudian. on MULAKAN KEMPEN TANGKAP DAN TIBAI DAN AJAK MAKAN KENDURI
Publish | Delete | Spam
Lone Ranger
on 3/18/13



LAGI CERITA MEREKA
knapa TT tak nak petik soal lambakan PRC di Pulau Ketam,Cheras,lubuk2 kdai urut dll tmpat tumpuan bangsa cina..jangan risau..tak akan di cop rasis..Kalau bnar prihatin soal keselamatan negara..

Buruh imigran yang kerja kat pasar,kerja buat bangunan ja asyik kena..tiap kali buruh imigran kna salah guna kuasa,ataupun raid dkat autoriti,tak ada org ambik port..tapi PRC datang buat kerja seks,kena raid,kna tanda pakai marker,heboh 3 bulan,suhakam apa smua pun masuk campur..
 
HUMAN RIGHT based on certain RACE,...Jom slongkar PRC dapat i/c..hehe..Berani....oh mungkin PRC pangkah DAP.its okay..Di Malaysia ni ,,kita smua tahu,,krajaan mngamalkan sistem berteraskan master race(bumiputra),,ramai anak muda sdar soal ni,dan skg,di kira yang tidak setuju..tapi apa bolh buat,,bila mana satu lagi bangsa berdendam dgn polisi kerajaan dan impak nya terkena pada org lain..malas nak taip panjang..ke arah malaysia baru,slepas rejim UMNUUU..apakah mereka bnar2 ingin bersama untuk ke arah malaysia baru,tiada on APA SUDAH JADI DENGAN KITA
racism tidak juga berpunca dari bangsa majoriti
on 3/18/13

PENYOKONG PEMUDA GEROMBOLAN

-------

4 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Kalau pendatang pergi mengundi...maka bermulalah koleksi telinga telinga berlainan bentuk di koleksi kami.....hehehhhhh...ada dengar......

Tanpa Nama berkata...

Puak PRC mmg merata rata seiki, cari kat mana2 kg baru cina, mmg ramai mereka ni, tade control langsung, masuk pakai passport pelancong tapi berniaga dan ada yg buat maksiat mcm2. Kalo MCA diam, puak PR kena bersuara, saya rasa 500k paling kurang di semenanjung, ada jg yg masuk melalui Sabah. Jgn kata ku racist, aku Cina jg tak tahan tgk.

Tanpa Nama berkata...

Pendekar Tok Janggut Bertitah :-

Jangan mula gunakan dan menyuruh Penceroboh Bangsa Asing mencampuri urusan Pilihan Raya PRU-13.....Buruk padah nya nanti yang akan menimpa Negara dan Rakyatnya termasuk
yang menjadi dalang Negara.....
Ini Urusan Rakyat Malaysia....
Jangan Rosak kan Ke amanan Negara....
Apabila bermula kali ini tiada Henti nya nanti dan lebih dahsyat Akibatnya....
PERINGATAN ini adalah di TUJUKAN Kepada Suruhan Jaya Pilihan Raya dan Keluarga Pentadbiran nya....!!!!
Jangan Kamu sangka Kuasa sementara yang ada pada kamu boleh berbuat sesuka hati dan bermaharajalela....
Di takuti nanti tidak mencukupi permintaan KAIN KAPAN.....
Ingat Peristiwa BOSNIA....
Apa faedah nya....? Ingat pada mereka tidak yang berdosa terkait sekali nanti...!!!! AWAS...
Jangan jadi macam Peristiwa Selatan THAI pulak...!!!!

Tanpa Nama berkata...

DI PASIR GUDANG NIE, RAMAI PENDATANG ASING. ADA YG BARU SAMPAI DUDUK KT PLAT AREA SINI DGN KEMUDAHAN DISEDIAKAN.. RATA BERKERJA DI YARD PASIR GUDANG.. SAMPAI RAKYAT TEMPATAN PUN SUSAH BERKERJA DI YARD. SEBABNYA PENDATANG DIBAYAR MURAH..