Ahad, 31 Mac 2013

SATU LAGI PROJEK TIPU MELAYU





PERJUANGAN 
PENDUDUK MISKIN KOTA  1974 TASIK UTARA
HINGGA KE HARI INI
MEREKA MASIH DUDUK
DI RUMAH PANJANG
 Masa depan generasi muda tak menentu


Ledang: Masa depan generasi muda akan suram, gelap dan tidak menentu jika pembangkang menang Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13). 


Menteri Besar Johor, Abdul Ghani Othman, berkata ketidakcekapan pembangkang dalam urusan pentadbiran akan membuatkan pertumbuhan ekonomi terjejas yang memberi kesan buruk terhadap peluang dan pasaran kerja terutama buat generasi muda. 



“Rakyat tidak boleh mengharapkan pembangkang membawa pembangunan dan kemajuan kerana jika dibiarkan, ekonomi akan terbantut selain tiada pertumbuhan serta pelaburan


PERJUANGAN
 WARGA PENGERANG 2012
TANAH MEREKA AKAN DI RAMPAS
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit..MUNKEEE INI TAK SEDAR.... kah kah kahj..

kah kah kah...HABIS TANAH ORANG KAMPONG KENA REMBAT... kah kah kjah..

kah kah kah..HABIS TANAH DI DANGA... SUNGAI MELAYU... GELANG PATAH KENA REMBAT.... kah kah kah..

kah kah kah...DENGAN AKTA TANAH ...SYARIKTA KRONI RAMPAS TANAH ORANG KAMPONG...kah kah kah..

kah kah kah... KEMUDIAN JUAL PADA CUKONG DARI SINGAPURA...kah kah kah...

kah kah kah...KEMUDIAN JUAL PADA TOK ARAB.... kah kah kah..

kah kah kah..TAK KAN GHANI OSMAN INI TAK SEDAR.... kah kah kah...

NOTA
memang betul
kalau united malays national organisation terus berkuasa
masa depan seluruh rakyat tak menentu
yang menentu hanya yang kroni yang kaya raya



HANYA SATU JALAN
kalau
TIPU PILIHANRAYA
turun
JALAN RAYA



---------

2 ulasan:

Pencacai Umno berkata...

Johor susah nak jatuh ke tangan PR berdasarkan beberapa senerio:
1. Sokongan padu org melayu luar bandar terhadap BN. Tak caya, cuba masuk kg johor atau tanya kawan2 dari johor. Melayu johor jenis tegar BN.
2. Pertelingkahan PKR dengan DAP di Johor. Keputusan Lim Kit Siang ke Gelang Patah melukakan Chua Jui Meng. PR mungkin menang Gelang Patah tetapi kawasan lain di Johor mungkin jatuh kerana rasa tidak puas hati penyokong PKR.
3. Penyokong PAS rasa dikhianati apabila PKR meminta lebih banyak kerusi ADUN di Johor. Melayu johor tak akan mengundi PKR kerana sejarah adun2 PKR melompat katak pada masa2 lampau. Kebimbangan penyokong PKR ini amat menguntungkan BN.
4. Selagi masalah kerusi johor tidak dapat diatasi secara masyuarah, jangan haraplah PR dapat menawan kubu kuat UMNO yang terkenal paling ampuh di dunia ini.
5. Jangan jadikan jumlah yang hadir ceramah Anwar sebagai penanda aras untuk mengukur sokongan PR di Johor. Mereka yang datang menyokong ceramah Anwar tidak akan dapat menandingi jumlah mereka yang menghadap TV dan akhbar sebadai pengundi tetap regim BN.
6. Percayalah, PR akan tewas di johor jika terlalu sibuk meminta najib segera membubarkan parlimen berbanding menyelesaikan ketegangan PKR VS DAP di negeri asal usul umno itu.

Tanpa Nama berkata...

"Menteri Besar Johor, Abdul Ghani Othman, berkata ketidakcekapan pembangkang dalam urusan pentadbiran"

sejak bila pulak pembangkang boleh mentabir negeri/negara? kalu pr mentadbir negeri, makna nya pr tu kerajaan la, ubn yg dok melangut jd pembangkang!! benda simple cm ni pun menteri bsar johor x paham? nk auta sapa?

dah tu, rekod2 rasmi yang ada bukankah fakta nya kerajaan negeri penang and selangor yang mentadbir paling cemerlang? kerajaan johor duduk nombor berapa?

oh malaysia tanah air ku...