Ahad, 17 Mac 2013

SYEED NAJEEB AL-MOMGOLI MENJADI MUFTI AHLI MAJLIS SYUTAR



NOTA:
imam besar masjid mongoli
al-syeed najeed al-mongoli
mengelurkan fatwa bahawa
tian chua berdosa?
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah



Pakatan dakwa Najib keluar 'fatwa' songsang

SHAH ALAM – Pakatan Rakyat (PR) menegaskan dakwaan Najib Razak bahawa perikatan berusia lima tahun itu khususnya Pas telah melakukan tujuh dosa besar terhadap rakyat dan umat Islam di negara ini tidak berasas sama sekali.

Naib Presiden Pas,  Mahfuz Omar menempelak tuduhan serius presiden Umno itu sambil menyindir Najib sebagai "mufti dan ahli majlis syura baru" kerana mengeluarkan fatwa songsang dengan pelbagai tohmahan dan fitnah cuba memburuk-burukkan parti yang memperjuangkan Islam itu khususnya Kerajaan Negeri Kelantan.

Tujuh dosa: Nik Aziz bidas

 kenyataan Najib

SHAH ALAM - Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat membidas kenyataan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak yang mendakwa pentadbiran Pakatan Rakyat (PR) di Kelantan melakukan tujuh dosa besar ke atas rakyat negeri itu dan umat Islam.

Menurutnya, kenyataan Najib itu tidak benar dan cuba mengaburi rakyat Malaysia dengan menyembunyikan fakta sebenar tentang pentadbiran PR di Kelantan.

“Dosa pahala ini sebutan Islam, dalam kebangsaan tiada sebutan dosa pahala. Bila kebangsaan menyebut dosa pahala, maknanya mereka mahu meniru dan mengaburi. Ini cara menipu rakyat Malaysia.


IMAN MONGOLI


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...MANA DIA MAJLIS FUK WA FUK WI... kah kah ka...

kah kah kah...MANA DIA PEMEGANG MOHOR BOTOL BESAR... kah kah kah..

kah kah kah..MANA DIA PUKIDA.... kah kah kah..

kah kah kah...MANA DIA PUKISA...  kah kah kah..

kah kah kah...MANA DIA HASAN ALI.... kah kah kah...

kah kah kah...MANA DIA ZUL BISUL..... kah kah kah....

kah kah kah...KENAPA TAK SAMBUT FATWA BARU... kah kah kah..

kah kah kah.. FATWA DARI IMAM BESAR MASJID MONGOLI.... kah kah kah....




-------

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

najis mughalazah pun tak tau, lagi nak sibuk pasal dosa besar.
psst bijan... judi tu dosa besar, ziana tu dosa besar, arak tu dosa besar... yg lain tu tak berapa ingat lah sbb tak penah buat....

Tanpa Nama berkata...

Fuckwa dari imam besar mazhab najis mughallazah Najis Razak Al-Monggoli akan menyebabkan babi-babi seluruh malaysia akan terbang!Kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Siapa pun tak akan berani lawan fuckwa tu punya nanti bukan tujuh tapi beratus dosa besar akan mereka terima.

DIDI KOTA BELUD berkata...

Bintang mencari bintang lah najib ni....all stupid thing they will do......prinsip komedian...buat kami ketawa....but all are stupid....takada apa yang nak digelakan...stupidlah u najib....macam binatang mencari binatanglah lu....super stupid....bukan bintang mencari bintang......extra large stupid.pui.......

Nam Ron berkata...

Tok Peti Syed Najeeb juga menulis kitab "Jibmah" dimana surah Al-Jibtuya yang tersohor menjadi ikutan puak2 UMNO dan sekutunya....

Tanpa Nama berkata...

lagi banyak PM bagi, lagi banyak kita minta

Berita dari gunung berkata...

Bisik ke telinga Tuan Guru Nik Aziz Menteri Besar Negeri Kelantan tentang Peringatan Allah mengenai Kaum Lut yang sebenarnya kekal relevan selama-lamanya. Itupun kalau ummat Islam betul-betul faham dan ambil iktibar. (termasuk alim ulama, tok guru, ustaz, lebai, yg berserban, bersongkok, bertopi, dan yang tak pakai apa-apa dikepala.)

jai berkata...

Butuh la najib!!!

Budak sekolah tanya jenis2 najis Mughallazah pun ko tak boleh jawab, ada hati nak cakap soal dosa besar???

Dosa besar lancau lu najib!!!

Kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

dalam kitab almongoli karangan sahibul samahah syeikh besar imam haji najib almughallazah, ayat kelima surah rosmahbirkin menyebut, 'hanya umngok sahajalah parti yang suci dimayapada ini, tiadalah ada yang parti2 lain, ikutlah dan taatilah pemimpinnya, jadilah pengikut2 yang bodoh, macai2 umngok adalah saudara kita sekalian, semoga kamu bahagia dibawah limpah dan naungan parti umngok aka dumbno.'