Rabu, 3 April 2013

MUSUH TERUS MENYERANG TAK HABIS HABIS



ZZZZ
zzzz
zzz

KOMENTAR TUKAR TIUB
apabila musuh menyerang kamu
bukan satu yang tidak baik

bila musuh menyerang
ini tanda yang baik

musuh menyerang
adalah tanda bahawa kamu efektif
kerana itu musuh menyerang

kalau musuh tidak menyerang
bermakna kamu tidak efektif

NAJIB TAKUT
KERANA PENJARA MENUNGGU


PRU-13: Bob Lokman diperalat lagi cerca PM belum bubar Parlimen

MELAKA 3 April - Tidak sudah-sudah bekas selebriti yang kini aktivis Pas, Bob Lokman, terus diperalatkan oleh pakatan pembangkang khususnya Pas untuk membuat tuduhan, tohmahan dan cercaan kepada kepimpinan kerajaan Barisan Nasional (BN) di pentas ceramah mereka.

Terbaru malam tadi, sekali pun kredibilitinya di pentas politik dan kewajaran pembangkang memperalatkan beliau terus dipersoalkan ramai orang, Bob Lokman membuat tuduhan liar yang tidak berasas kepada  Najib  Razak.

Kata Bok Lokman, Najib  sengaja melambat-lambatkan pengumuman pembubaran Parlimen kerana mahu mencetuskan huru-hara sekali gus membatalkan Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13).

Lebih keterlaluan, dia secara membuta-tuli mengaitkan persoalan huru-hara dan kelewatan pembubaran Parlimen dengan tragedi pencerobohan pengganas di Lahad Datu dan lain-lain tragedi di negara ini sebelumnya.

Katanya, Najib mempunyai taktik untuk membatalkan Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) iaitu dengan mengadakan huru-hara.

"Najib penakut tak bubar Parlimen. Mungkin tak bubar Parlimen ini ada satu taktik lain yang boleh membatalkan segala-gala yang mencetuskan huru-hara.

"Al-Maunah berlaku dekat pilihan raya, kes Ibrahim Libya juga dekat pilihan raya dan Lahad Datu juga berlaku dekat pilihan raya. Apa makna ini?

"Pemimpin ini penuh pengalaman dengan kejahatan dan penipuan dan mereka ini orang yang sangat tersusun dalam mengatur kerja mereka walaupun kerja-kerja jahat," katanya.
. - MELOYA ONLINE


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH LAH KAH

MALAM INI 
DI TAMAN MELEWAR
---------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...


Bro,
The one and only way to counter the hindraf arseholes is for AMBIGA, Surendran, sivarasa charles santiago , kula, mano, kapar mike to have a pc about indian support .
So far all educated indians will vote for PR but the not so educated and the poor will be conned by hindraf.
It is now known that the advisors of hindraf have made a deal for self enrichment and will be made a dato with a fat bank balance.
Wathamoorty and uthya have swallowed the hook line and sinker at one go.
Indians have been sold out ala lelong2