Jumaat, 3 Mei 2013

PENGUMUMAN PENTING





RADIO BANGSAR UTAMA
sila layari terus menerus
radio bangsar utama
untuk mendapat maklumat tepat
tentang perkermbangan terkini

radio bangsar utama live 24 jam
bermula jam12:01 malam
5 mei 2013

wartawan radio bangsar
akan membuat liputan
akan membuat temu bual

BOLEH DIDENGARI 
melalui smart pone
melalui ipone dan ipad
bukan hanya di pc
bukan hanya di lap top

jadi lah manusia yang bijak
dengan mendengar radio bangsar utama

3 TUNTUTAN JANJI BERSIH

1 - tidak akan terima keputusan pru13RU 13
2 - tubuhkan satu spr baru
3 -  spr  baru akan membuat  satu pilihan raya yang adil dan bersih



------

1 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Haaaa....aku sebok...amik pas paca....jaga undi...kira undi...lepas amik brim.....rehat 4 jam...dah tur sambung balik jaga undi.......haaaa....tadak masa....kali ni SPR tahulah langit ni tinggi ke rendah........apa....korang ingat lagi dekat nak mengundi kamiurang mau jiwa aman damai ker....woooo....dia punga sengat sudah campur damarlah...lagi bisa....macam aku nak tikam je hati aku ni nak melawan.......ingat brim boleh sejuk sejukkan hati yang 55 tahun panas ni....sorry beb....bagi gua senjata...habis lalat lalat tu gua tembak one by one.......panas....panas....panas.......inikalilah....no more mr nice guy......tan sri khalid mesti dan tatap menang punya.....lawan pulak si muko tikus...alahai...macam mat pit......tikus lagi ansemlah dari calon bn ni...hahahahah...ini mesti bapa dio terlebih makan daging tikus di taman connought ni.....hahahhaaha...