Sabtu, 4 Mei 2013

WASPADA PENIPUAN SEDANG DI RANCANG



KOMENTAR TUKAR TIUB
dari awal lagi
telah  ditulis
telah diceramahkan
telah di kempenkan ke hulu ke hilir
bahawa penipuan sedang dirancang

penipuan yang berlaku sedang
hanya merealisasikan  rancangan itu
untuk menjadi satu kebenaran

penipuan ini adalah ombak
untuk menghalang kemaraan
anak semua bangsa untuk
membuka ruang demokrasi




  • BERSIH mahu SPR perjelas penerbangan pengundi
  • BERSIH menuntut agar SPR memberi penjelasan mengenai dakwaan PKR bahawa pengundi yang diterbangkan dari Malaysia Timur untuk mengundi di Semenanjung merupakan pengundi hantu.


Azmin: ‘Saya belum pernah dengar orang kampung balik ke bandar untuk mengundi’
SHAH ALAM – Tinggal sehari sahaja lagi sebelum Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) tiba, Pakatan Rakyat (PR) terus mendesak Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) menjelaskan berhubung pemindahan sejumlah pengundi dari Sabah ke Selangor dan Kuala Lumpur, beberapa hari lalu.

Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali berkata, SPR perlu menjelaskannya berhubung tiada penafian dibuat oleh BN.

“Rakyat sekarang sedang menuntut penjelasan daripada SPR. Mengapa satu jumlah yang begitu besar, diangkut daripada Sabah ke Selangor dalam beberapa hari yang lalu? “Perkara ini tidak dinafikan oleh kerajaan Barisan Nasional (BN). Tengku Adnan telah mengesahkan bahawa memang wujud pemindahan pengundi dari Sabah ke Kuala Lumpur dan Selangor dalam beberapa hari lalu,” katanya kepada Sinar Harian Online, hari ini.

Beliau menegaskan bahawa alasan yang diberikan berhubung kehadiran penduduk Sabah itu tidak boleh diterima. “Tetapi alasan yang diberikan adalah mereka pulang untuk mengundi. Alasan ini kita tidak boleh terima. Saya belum pernah dengar orang kampung balik ke bandar untuk mengundi. Yang saya tahu, orang bandar balik ke kampung untuk mengundi.




------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau kasihankan umno, undilah PR. Bila umno tumbang barulah mereka taubat daripada melakukan dosa dan penipuan.

Sayangi UMNO, Pangkahlah PR

Tanpa Nama berkata...

1.dah nak kalah!!alasan macam-macam!!
2.kalau spr tipu!!mana mungkin lebih 20 tahun Pas dapat perintah kelantan!!
3.ada akai ke!!jangan guna akai dikepala lutut!!

Tanpa Nama berkata...

Kami warga Media Prima di SElangor tidak dibenarkan bercuti Isnin ini.

Sedih

Yong Piah

DIDI KOTA BELUD berkata...

Banyak banyak s.u agunnnnnnnn di dunia ni......ikan kerapu ni lah yang paling bodoh......aku tak tahulah perasaan bini dio ni belakikan ikan kerapu paling babal di dunia ni.....ini mesti lap taik pakai kotak ni kalau takder air....budu tahap ikan pari dio ni....yang puki dio sebiji macam ehem ehem dio.....alahai....basuq.....aAH BASUG NOOO KOPIO.....AH ITU DUSUN WORD UNTUK LOZZER.....PUI.

Tukang Hasut berkata...

Tuan TT
Dengar kabar ada kekecohan berlaku kat Manjong, Setiawan - Perak.
Dengar kabar undi tentera yg dijalankan kat situ 70% pergi ke Pakatan Rakyat lalu peti undi dilarikan. Tentera dan org awam kejar sampai balai polis Manjung? Semua media dilarang buat liputan mengenai hal ini??

Tanpa Nama berkata...

INI KALI LAH...HAPUSKAN TOL HAPUSKAN BN@BARANG NAIK HAPUSKAN LEGASI MAHATAIK@SYAITAN YANG D KENALI HAPUSKAN EGO JIB@ALTANTUYA INI KALI LAH!!!

Tanpa Nama berkata...

Tt,kami warga shah alam dah 2 hari unifi kantoi,kata telekkom mesia,ada gangguan line dan berbagai alasan karut marut puas kami komplen suruh derang rectify d problem hampeh!!!,sy yakin ni last resort dirty tactics derang supaya kami xde access internet so berita2 penting yang PR bloggers hebahkan kami x dpt access!
Semalm kat simpang 4 concorde hotel,penuh anak muda generasi baru kibarkan bendera n slogan PR.Kami bangga anak muda sudah bangkit untuk tukar kerajaan penipu,perompak,zalim dan segala yang sewaktu dengan si Mahazalim si negarawan lanun negara tu!ABCD!jgn lupa!unifi n net line kantoi,masih ada lagi telepon pintar!bodohnyer telekkom!

bekaspegawai bosar berkata...

Sy mengundi untuk adun paroi....dpn mata berlaku...nama sorang makcik ade d tempat menyemak...bila peg spr bei no giliran dan no saluran nak undi. AJAIB BIN POLIK nama dia ta de dlm senarai bila nak undi. SAMADA SPR CUAI LALAI TA CEKAP LEMBAB BODOH BANGAG ATAU MENIPU....HILANG SATU UNDI UNTUK TAUFIK