Jumaat, 28 Jun 2013

SAH MALAYSIA NEGARA DUNIA KE TIGA




Rompak RM20, buruh dijel
KUALA TERENGGANU - Walaupun tidak berbaloi dengan ‘hasil’ rompakannya iaitu cuma RM20, namun seorang buruh terpaksa akur apabila dijatuhi hukuman penjara tujuh tahun dan empat sebatan oleh Mahkamah Sesyen, di sini, semalam, selepas mengaku bersalah merompak seorang wanita menggunakan sebilah pisau, April lalu.

TAK PERLU DAKWAT KEKAL - MALAYSIA BUKAN NEGARA DUNIA KETIGA – Tengku Adnan

Menteri Wilayah Persekutuan Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor berkata, dakwat yang digunakan dalam pilihan raya umum lalu tidak mengandungi bahan kimia berbahaya bagi memastikan keselamatan rakyat.

Tambahnya lagi, Malaysia juga tidak memerlukan dakwat kekal seperti “negara dunia ketiga” lain.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...LUPA KAN SEMENTARA DAKWAT KEKAL... kah kah kah..

kah kah kah... INI BUKTI JELAS MALAYSIA DUNIA KE TIGA..... kah kah kah..

kah kah kah...NAJIB TERLIBAT KES BUNUH ALTANTUYA... TIDAK DI DAKWA...kah kah kah..

kah kah kah..RAZAK BAGINDA KAWAN NAJIB LEPAS BEBAS.... kah kah kah..

woit... BUNUH TAK JADI APA APA.... kah kah kah

kash kah kah...CURI 20 RINGGIT 7 TAHUN PENJARA... 4 SEBATAN... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU INI BUKAN DUNIA KE TIGA ... ERTINYA ROSMAH MANSOR  BUKAN  MAK JANDA.... kah kah kah

TENGKU FRAUD

----------

10 ulasan:

Awanama berkata...

Rosmah bukan Makjanda la..Bila masa Najib ceraikan Rosmah. Rosmah bekas Makjanda, Najib kawin ngan Rosmah 3rd hand (3rd hand yg termeterai dlm sijil, yg tidak dlm sijil xtau hand yg keberapa) bukan 2nd hand...

Awanama berkata...

Pemimpin yg merompak duit rakyat berjuta-juta BEBAS tanpa rasa bersalah.Kesian rakyst Malaysia berketuakan pemimpin-pemimpin HAPRAK.

Watikah Sinar berkata...

Kalau orang luar sekali pandang negara Malaysia ini memang nampak macam maju dengan bangunan pencakar langitnya seperti KLCC, KL Twin Tower dan macam2 lagi bangunan2 yg nampak gah, tetapi cuba orang luar itu tinggal di Malaysia sebagai rakyat biasa di Malaysia selama lima tahun tentu mereka akan rasa Malaysia adalah negara dunia ketiga... nampak ajer maju tapi sebenarnya hampeh...

Sistem pengangkutan awam masih lagi berterabur tidak tersusun seperti di Singapura, jalanraya sentiasa jem/sesak, statik kemalangan jlnraya yg tinggi, banjir sering tidak dapat diatasi walaupun dah 50 tahun merdeka...

Rakyat biasa pula menanggung kos sara hidup yang tinggi, sistem negara penuh dengan nepotism dan kronisme, rasuah banyak, jenayah tinggi dan tak selamat, projek2 negara selalu tidak telus, contohnya stadium runtuh, dan macam2 lagi la kepincangan... ini tidak boleh takrifkan sebagai maju... tahun 2020 yes, wawasan 2020 kah,kah,kah,kah....

Awanama berkata...

prasarana kelas prtama mntaliti x kelas..mnda zimbaqwe..kahkah

DIDI KOTA BELUD berkata...

Dah mcm katak marah dah aku tengok hitler sorang ni...ini mesti jarang dibelai ni.....hahhhhhha

Awanama berkata...

kalau tengku palsu boleh mengaku sebagai tengku original...sah la negara dunia ke tiga.

sri hartamas

Awanama berkata...

Napa rompak 20 hinggit aje? Napa tak rompak 250 juta? Ada org rompak duit lembu juta2 pun bebas duduk kat kondo.........

lohe berkata...

2.39pg..prasarana kelas pertama??,,,chitt podah...lu tanya tt..ade standard ke...kita punya kemudahan nak kata kelas petama...

adios TSS berkata...

Malaysia negara kelas 4 lah...tunggal dalam dunia...mana negara lain boleh lawan...ada banyak raja...ada banyak ahli parlimen...ada banyak pendatang haram...ada banyak pelacur asing...ada banyak menteri penyamun...dlllllll

Awanama berkata...

Prasarana kelas pertama antara negara negara ketiga...tapi jangan dibanding dengan negara maju...malu...bukannya susah pun nak kenal muka kaki botol dengan kaki puki...dua dua bibir terjuih....tengku konon....mmmmm bawak pi mampuih la dengan hang punya tengku...sial tujuh keturun