Khamis, 18 Julai 2013

MALAYSIA PERLU SATU AKTA BARU






NYAWA TOK HENG


Mufti cadang 5 tahun penjara buat Alvin, Vivian
Presiden PERKASA  Ibrahim Ali berkata perbuatan Alvin Tan dan Vivian Lee tidak boleh dimaafkan dengan mudah kerana pasangan blogger seks berkenaan telah berulang kali melakukan perbuatan menghina Islam.


“Kalau hendak minta maaf pun, biarlah di mahkamah,” katanya seperti dipetik akhbar milik Umno itu.

Akhbar sama turut memetik kenyataan mufti Perak Harussani Zakaria yang turut menyokong agar tindakan dikenakan pada pasangan blogger seks tersebut.

“Perbuatan Alvin dan Vivian jika dibiarkan boleh menimbulkan huru-hara dalam negara malahboleh mengakibatkan pertumpahan darah.

“Saya ingin bertanya apakah kerajaan pada masa ini terlalu lemah untuk melaksanakan undang-undang?,” katanya yang mencadangkan hukuman sekurang-kurangnya lima tahun penjara ke atas pasangan tersebut.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit.... DUA MAT BENGONG..kah kah kah..

kah kah kah... YANG SATU LAGI BENGONG... kah kah kah..

kah kah kah...MALAON INI KLIM BOLEH ONLINE DENGAN TUHAN... kah kah kah..

kah kah kah...BOLEH JATUH HUKUM IKUT SEDAP MULUT.... kah kah kah..

woit... BAGAI MANA KALAU DI MALASIA ADA UNDANG UNDANG  BARU.... kah kah kah....

kah kah kah...AKTA ANTI BODOH.... kah kah kah

kah kah kah...BERAPA TAHUN PATUT... DUA EKOR INI DI TAHAN... kah kah kah

TAMAROD
JUMAAT INI JAM 2:00
MASJID WILAYAH

--------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

"Saya ingin bertanya apakah kerajaan pada masa ini terlalu lemah untuk melaksanakan undang-undang?,”

Hoho barulah nampak jelas kenapa Kera UMNgOk-BoNgok berterusan jadi "pemerintah yg dipilih" saban pru, kerana ramainya orang2 bengong berlagak bijak macam ularsemak harus patuk sana harus patuk sini tu yg berpikiran bahwa demokrasi bermaksud rakyat pilih kerajaan menerusi pilihanraya, kemudian segala2nya, ulang, SEGALA2NYA, ditetap ditentu diputus dan dilaksana menurut kerajaan tersebut.
Sesungguhnya manusia2 begini terlalu bebal otak dan pemahaman mereka untuk menyedari demokrasi dibentuk oleh 3 elemen berasingan dan masing2 beroperasi bebas dari setiap satu.
Apakata bro tt pergi sebarkan carta grafik menggambarkan pengasingan kuasa ini pada si-ularsemak supaya beliau dapat pencerahan sepenuhnya tentang perjalanan sebenar sistem demokrasi (yg sepatutnya juga diamalkan oleh negara)

-average joe-
klakka-la.blogspot

hasilox berkata...

Tanya lebai google apa yang dua ekor telah buat sekian lama. Kalau kerajagaan tak songsang, dua ekor ini dah lama dipenjarakan.

Bodoh bakuteh itu memang patut dimaki. Tapi kesalahan undang2 susah ditentukan. Bakuteh bila diterjemahkan secara langsung adalah 'daging tulang rusuk berteh'. Jika guna daging kambing, bagaimana?

Fikirkan asal-usul hamburger. Ham itu daging apa? Sekarang jadi burger ayam, ikan. Oopps...hamburger jadi modal baru parti politik songsang. haha

abimh berkata...

Bila pula nak keluar fatwa menghukum ketua agama yang makan duit komisyen.....