Sabtu, 3 Ogos 2013

PEMIMPIN ISLAM DI HINA OLEH CINA USIK ANJING






  PEMIMPIN ISLAM 
       DI HINA LAGI 
mana masruah pemimpian islam

muka di tampal dengan kasut
ini satu penghinaan yang amat sangat
bila ank tangakp kasut ini?
kah kah kah

 Noh tak minat jawab Chua panggilnya 'orang gila'
Pengerusi Badan Perhubungan Umno Selangor, Noh Omar berkata beliau tidak berminat untuk menjawab gelaran 'orang gila' yang dilemparkan presiden MCA susulan gesaannya agar Akta Hasutan digunakan untuk menyiasat ibu pelajar dalam kontroversi kantin sementara SK Seri Pristana.

"Saya tak mahu 'bertanding' dengan dia (Datuk Seri Dr Chua Soi Lek), saya mahu fokus pada isu," katanya kepada Malaysiakini.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...LAGI  PEMIMPIM ISLAM DI HINA.... kah kah kah..

kah kah kah...PEMIMPIN MELAYU ISLAM DI HINA.... kah kah kah..

kah kah kah..DI HINA OLEH CHINA YANG USIK ANJING.... kah kah kah..

kah kah kah...  MAN DIA  PEJUANG MELAYU.... kah kah kah..

kah kah kah...MANA DIA PUKIPM.... kah kah kah..

kah kah kah...MANA DI PUKISA.... kah kah kah...

kah kah kah...MANA DIA PUKIDA.... kah kah kah..

kah kah kah...MANA ZUL NORDIN..... kah kah kah..

kah kah kah.... MANA HASAN ALI... INI MELAYU DI HINA.... kah kah kah..

kah kah kah...PEMIMPIN ISLAM DI TUDUH  GILA.... kah kah kah..

NOTA
padan muka
tahu takut pada cukong
kah kah kah
kah kah
kah

-----------

5 ulasan:

Owner 36A Seri Pristana berkata...

TT,isu asal adalah SK Seri Pristana bebudaknya makan dalam jamban? yang disensasikan oleh mak bapak yang minat utk mensensasikan semua benda dlm dunia ni...pada aku ia adalah non-isu pon...cuba tengok dlm konteks kehidupan kita seharian di bwh kerajaan umngok....majoriti kita hanya layak duduk rumah teres setingkat 3 bilik...dah kira power dah tu..hakikatnya penduduk rumah sebegini hari-hari makan tepi jamban...sbb dining sebelah jamban..ini mungkin termasuk mak-bapak yg komplen tu...tapi kenapa tak bising?Selama ini model perumahan Malaysia hanya membuncitkan pemaju (baca kroni umngok)...ini baru ISU sebenar...rakyat malaysia deserve perumahan yang lebih baik...

Tanpa Nama berkata...

Issue atau hakikat nya ialah guru besar tak nak murid Melayu Islam nampak murid kafir makan di Kantin yang luas itu. Sebab bulan puasa. Maka sorok lah murid kafir di bilik ayer supaya bolih makan senyap senyap. Bagini lah nasib orang kafir di Malaysia.

Tanpa Nama berkata...

aku dulu sek. kat kepong selamba z je org bkn islam blh mkn kt kantin time bln ramadan.. ada yg mkn dlm kelas lg x masalah pun

Tanpa Nama berkata...

Bro..

Aku bangga jadi org selangor..bangga duduk kat selangor..TAPI..
aku benci kat Sutan Sgor Botol Besar

Soalanye: Adakah aku boleh didakwa bwh Akta Hasutan..sebab BENCI SUTAN??

Cucunde kpd Paduka Ayahde Mamakde yg nak jadi Melayu berkata...

Pekida, Perkasa, Pertiga dan macam2 lagi PER mungkin lepas raya kot akan berarak dan buat konvoi...atau bahasa lagi canggih sikit berdemo...ker ada beza antara berkonvoi/berarak dengan berdemo...baju Melayu dah siap...pakai baju Melayu baru tahun nie...seluar jeans siam dengan spek mata hitam dah beli kat ekspo Ramadhan...tunggu pakai Raya dulu...baru leh pakai untuk berarak dan berkonvoi nanti...ops lagi satu..Pekida, Perkasa dan Pertiga tak bleh nak buat perarakan dan berkonvoi lagi buat masa nie...kena tunggu bebudak sekolah cuti sekolah dulu...jadi tunggu musim cuti sekolah nanti jelah baru ada musim nak bela dan pertahankan maruah Melayu-Islam nie...kalo tak, serius wey konvoi tak leh nak gerak..takleh nak jalan...kerja sekolah banyak lah wey...mohon faham!!!