Rabu, 25 September 2013

EJEN JUAL TIKET KE SYURGA TIPU

ROHAYA Asmuni dan anak perempuannya, Nurul Azrikin Azman (kiri) dibawa oleh anggota polis ke Mahkamah Majistret Petaling Jaya, Selangor, semalam.

Ejen pelancongan urus pakej umrah didakwa tipu
PETALING JAYA 24 Sept. - Seorang ejen pelancongan bersama anak perempuan dan menantunya didakwa di Mahkamah Majistret di sini hari ini atas pertuduhan menipu dua orang mutawwif bagi pakej umrah melibatkan kerugian lebih RM100,000 awal tahun ini.

Rohaya Asmuni, 52, yang merupakan pengusaha syarikat Arlief Juara Kembara Sdn. Bhd.; Nurul Azrikin Azman, 31; dan suami Nurul Azrikin, Muhammad Alif Haziq Aman, 23, mengaku tidak bersalah terhadap kedua-dua pertuduhan yang dibacakan oleh jurubahasa kepada mereka di hadapan Majistret Ahmad Solihin Abd. Wahid.

Mereka didakwa bersama-sama menipu Mohd. Yatim Abu Idras, 57, yang merupakan ejen pengurusan pakej umrah kepada 19 orang untuk menyerahkan wang RM79,550 kepada mereka sedangkan pakej tersebut tidak wujud.

Perbuatan itu didakwa berlaku di pejabat tertuduh di syarikat Arlief Juara Kembara Sdn. Bhd. di No. 55-3, Jalan PJU 5/20E, The Strand Damansara, Kota Damansara antara 13 Januari dan 22 Mei lalu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH


woit... DALAM DUNIA INI ADA DUA PERNIAGAAN PALING TUA... kah .

kah kah kah..DUA PERNIAGAAN PALING LARIS... kah kah kah..

kah kah kah...SATU  JUAL AGAMA... kah kah kah..

kah kah kah... SATU LAGI  JUAL APA?.... kah kah kah...

kah kah kah..SILA TANYA CIK GU DAN CIK GI... kah kah kah..


JEMPUTAN FORUM
APA  EKONOMI SOSIALIS
malam ini
di dewan china 
jam 8:30 malam

PANELIS
Sdr Kia Meng
Sdr Anas Jalil
Sdr Hishamuddin Rais
Sdr Adam Adli - moderator

SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
--------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam TT,

Pasal bab jual ugama, arab Quraish geng Abu Sufian dah lama beroperasi sebelum kedatangan Islam. Sampai sekarang dijualnya batu empat segi sebagai "Rumah" Allah supaya org 'Islam' pergi kesana untuk menjadi "tetamu" Allah sedangkan Allah lebih dekat dgn manusia drp urat lehernya [50:16] dan Allah tidak mengampunkan apajua sekalipun di "sekutu"kan denganNya [4:48, 4:116] yg mana hukumnya adalah "Shirik".

Itu pasal Nabi kata umat Islam yg masuk syurga hanyalah 1.3% sahaja yg 98.7% (=72/73) akan masuk neraka. Kalau tak percaya masakan Arab boleh bagi fatwa org2 Islam kalau tak berkesempatan boleh upah org lain utk mengerjakan haji supaya satu dunia org Islam kaya & miskin akan taburkan wang simpanan mereka melancung ke negeri arab.

http://www.youtube.com/watch?v=SQI_MDiqGSo

http://www.youtube.com/watch?v=c2dY27mMaQI

Oh ya, pasal yang banjir melanda "Rumah" Allah ini, mungkin Zul 'Perkasa' Noordin boleh beri jawapan..


~ Khalas

DDKB berkata...

Sitertuduh anak assmoney....anak dan menantu pulak anak zaman khan dengan musa aman khan....tukang jatuh tukul pulak anak wahid senario...dan yang kena pau pulak sedara rais yatim.....mcm ngam je jalan cerita eh......heheheheehehe

Tanpa Nama berkata...

deyy...kahkahkah

ada satu lagi..ee tabung haji guna agama menyamar melayu...pergi haji pakai baju melayu..mujur melayu ada baju melayu..mamak ada "mee goreng mamak"..kahkahkah..dey mamak tamby..mee goreng mamak woneyyy