Jumaat, 6 September 2013

IGP BUAT LAWAK - KAH KAH KAH



Hishamuddin Rais: IGP buat lawak pagi hari

NONE
WAWANCARA Aktivis politik Hishamuddin Rais menyindir Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar yang mendakwa Sasterawan Negara Datuk A Samad Said "menyorok dan menyelinap" sebelum beliau ditahan oleh polis.

Sambil ketawa sinis, Hishamuddin yang juga bekas tahanan ISA menyifatkan Khalid sebagai "seorang yang pandai membuat lawak" waktu pagi, berhubung kenyataannya mengenai pencarian dan penahanan A Samad
.

"Pagi-pagi lagi, (beliau) kata Pak Samad menyorok. Rasa saya, Pak Samad nak menyorok dekat mana, umurnya sudah 80 tahun. Dia bukan ada ilmu ghaib. Jadi lawak. Bagus juga buat lawak sekali-sekali. IGP ini seorang yang pandai buat lawak," kata Hishamuddin sinis (atas).

baca seterusnya disini:

http://www.malaysiakini.com/news/240475


INI SANG SAKA
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
---------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bodo sokmo igp ni. Nate berok mu. Ore tuo hok tok larat mu sikso, pastu fitnah pulo. Bengong igp keparat. Ha ha ha....

Tanpa Nama berkata...

IGP kita asal usulnya dari Kerala...dia hanya mencontohi orang kerala no.1 di Malaysia ini.

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

Policia Inspaktor General? / Inspaktor General of Policia? ( PIG @ IGP ) kalau anda buat keja betul andalah IGP sekiranya buat keja tak betul ANDA adalah yang sebaliknya?

DDKB berkata...

Dah kalah saman tak reti reti nak berhenti ke dio ni...dasar keturunan hidung kempis kempis....kutty juga ni.....ini mesti kaki tengok pelir siapa panjang ni kalau OKT master bogel ni.....hahahaha...SIAL PUNYA PIG...PKLICIA INSPETORE GENERALTO.

Tanpa Nama berkata...

Dah tak ada melayu lagi kah kat negara ini ? Hari hari jumpa yang lain. Yang baru masuk. Yang baru belajar. Yang baru mengaku. Yang baru sedar. Yang baru lebih melayu. Apa yang jelas geng nie mula mengambil kepimpinan kerajaan melayu melaka. Si kitul mula menjalankan kerja secara halus. Mananya pukida mana yang pejuang bangsa pejuang agama dan pejuang lain kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Igp rasanya x perlu nak tonjol kat media buat ulasan kes camni..suruh konstable ulas pun cukup..mungkin nak tunjuk kat boss yg dia ni ikut arahan atau kaki publisiti..kesian malaysia..

Tanpa Nama berkata...

Setuju.. kalau kat Mesir, isu macam ni konstebel aje yang bagi komen.