Khamis, 5 September 2013

IKUTI TWITTER TUKAR TIUB - COUNTER CULTURE



ikuti tukar tiub
ikuti twiter isham rais






TUKAR TIUB MULA BERKICAU

ikuti trend yang cool dan chic
ikuti counter culture
ikuti pengahasut numero uno





------------


9 ulasan:

Awanama berkata...

Dah lama follow. Hehe...

Awanama berkata...

Orang nak buang 'SAKA' tapi hampa semua nak ambik saka???? kesiannn...!!!!!

Awanama berkata...

lu baru beli smart phone ganti dumb phone rosak ritu ke? tu yg bertuit laju je......

Awanama berkata...

Bangang macam tuan empunya .bidoh piang

Awanama berkata...

Hang dah pakai smartphone ka isham?ni mesti bik mama kasi hadiah besday..

Awanama berkata...

Sedara TT,

Tengah2 hiruk pikuk dengan berita kenaikan minyak sekarang. Byk lah org2 PR dan UMNO jugak bising2 marah dan xsetuju.Ak mengambil pendekatan berbeza dlm hal ini dan ak bersetuju menyokong penuh kenaikan hrga myk ini tepat pada masanya.Kenapa?ini sesuai setelah mendapat mandat melalui PRU yg penuh tipudaya, diikuti sambutan kemerdekaan ke 56 yg plg hambar dlm sejarah, kenaikan hrga myk ini pasti akan menaikkan lg thp kemarahan rkyt malaysia.Oleh itu ak nk menghasut TT supaya menghasut lg org rmai supaya kta trun beramai2 berpiket di jalanraya kerana masa ini amat terbaik.Jgn lg tggu ayuh contohilah sedara kita di mesir dan timur tengah.Kalau boleh hujung mggu ini gerakkan angin kemarahan ini ke seluruh pelusuk tanahair.Kembalikan piket jalanan yg original.Ayuh!!!!!

Awanama berkata...

elos tt, berita baik utk lu dan gagalis, kalau desperate gi Syria la..

'Tunisian girls go to Syria for Jihad al-Nikah'
The insurgency in Syria, which is revealing horrifying aspects from shooting and killing women and children to the cannibal act of eating organs of a Syrian soldier by terrorists, has now turned to a serious concern for families whose daughters are being tricked into offering sex to terrorists under pretext of “a holy act.”

http://en.alalam.ir/news/1479522

macai umngok anak haram berkata...

Woi babi anjing gomen!! Mampos la cepat sikit. Mak kau pelacur

Fikir Tajam berkata...

Tukar Tiub (kondom kot?) = Hishamuddin Rais sekadar mampu BERKICAU?

Lawak apa ni brader?

Gua ingat lu MENGAUM!

Apa punya LANCAU budak Jemapoh ni yg telah diCAUCIBAIKAN oleh gerombolan atheis dan Liberalis spt Tian Chua KongKek dan Latheefa Kooya Kutty!