Khamis, 5 September 2013

KALAU BANGANG JANGAN BERI TAHU ORANG LAIN





    IGP dakwa Pak Samad menyusup ke rumah
Ketua polis negara  Khalid Abu Bakar mendakwa polis terpaksa menahan  A Samad Said selepas pengerusi bersama BERSIH itu menyelinap masuk ke rumah pada tengah malam kelmarin.

Katanya, polis pada awalnya mengunjungi rumah A Samad pada Selasa malam lalu namun sasterawan negara itu hanya pulang pada tengah malam dengan senyap-senyap.

Pasukan polis yang sedang menunggu pada masa itu menahan A Samad sebaik beliau pulang, kata Khalid dalam satu sidang media hari ini.

Katanya, polis sebelum itu telah meminta A Samad menyerah diri tetapi permintaan tersebut tidak dipenuhi.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... MENYUSUP INI APA MAKNANYA.... kah kah kah..

kah kah kah.... INI POLIS BANGANG..... kah kah kah...

kah kah kah... FLET PAK SAMAD TINGKAT 9 ... NAIK LIFT.... kah kah kah..

kah kah kah...KEPALA  BANA  MENYUSUP APA?.... kah kah kah...

kah kah kah...KALAU DUDUK DALAM KHEMAH BOLEH MENYUSUP... kah kah kah...

woit... MENYUSUP... KALAU RUMAH ADA PAGAR.... kah kah kah

kah kah kah.. KALAUYBANGANG JANGAN BERI TAHU ORANG LAIN.... kah kah kah...

kjah kah kah...MALU ANAK BINI.... kah kah kah

SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
----------

6 ulasan:

hasilox berkata...

Cuma satu seoalan. Jenayah meningkat kerana ordinan darurat dimansuhkan atau kerana mata gelap ini naik takhta. haha

Awanama berkata...

Kah kah kah
Memang kepala bana
Aku dulu (2004-2005) duk kat tingkat atas sekali, kadang gi balik keje tu nampak Pak Samad jln kaki, tapi tak tegur la.
Aku cuba dok bayangkan kekusupan Pak Samad tu masuk rumah dengan koridor yg terang benderang, dah tu koridornya tegak aja mengadap jalan. Tapi boleh jgk la terlindung kalau Pak Samad merangkak masuk lepas keluar lift, pintu, gril dah siap2 dibukak.
Kah kah kah

Awanama berkata...

pak samad turun senyap2 dari heli...korang mana tau...ahahhaa..

Awanama berkata...

Menyusup maksudnya menyelinap ke dalam lobang taik oleh Khalid bodoh macam Nazri tu...kah..kah..kah..

Awanama berkata...

Dulu saya selalu ke rumah Pak Samad sebab belajar gitar dengan anaknya. Pak Samad duduk di Pangsapuri Bangsar Utama. No pintu, 4-9-6

DDKB berkata...

Dahlah mcm babi....penipu no 1......KPN.....KETUA PENIPU NAJIB.....