Khamis, 5 September 2013

NAJIB KENA TIBAI SAMPAI TERBARAI





KOMENTAR TUKAR TIUB'
apa makna berita ini?
apa di belakang berita ini?

pertama inilah buktinya 
bahawa najib amat lemah
hinggakan lokman adam pun berani tibai najib

bila pokok dah condong
bukan hanya kura kura boleh panjat
bila pokok sudah condong
lokman adam pun berak kan pokok

ketika ini semua orang tibai najib
najib ditibai
untuk naikkan nama penibai 
untuk berjaya merebut jawatan

najib razak kini menjadi
punching beg
jadi batu loncantan
untuk menang dalam pencalonan



Exco Pemuda kecewa Umno naikkan harga petro
Exco Pemuda Umno, Lokman Adam yang kini menawarkan diri untuk jawatan naib ketua pemuda pergerakan itu melahirkan rasa kecewaanya terhadap Umno di atas kenaikan harga petrol.

Menurutnya, ini adalah kali pertama parti itu mungkir janji untuk tidak menaikkan harga petrol yang dibuat sewaktu pilihan raya umum lalu.


Beliau menggesa Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak mencari jalan untuk mengembalikan subsidi itu kepada rakyat, sekurang-kurangnya kepada isi rumah yang berpendapatan RM5,000 ke bawah.

"Sama ada memberikan baucar subsidi petrol tambahan atau pemberian 'fleet card' untuk golongan ini, semuanya terletak pada kebijaksanaan beliau (Najib)




SENYUM PUAS
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

woit...INI SUDAH BERAT.... kah kah kah..

kah kah kah..BILA LOKMAN ADAM SUDAH BERANI TIBAI NAJIB.... kaah kah kah..

kah kah kah...ERTINYA NAFAS NAJIB TAK LAMA BERTAHAN... kah kah kah

kah kah kah....INI TANDA HARI HARI AKHIR UNTUK NAJIB.... kah kah kah

BINI ROSMAH
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
--------- 

4 ulasan:

PakNgahYob@AcikLee berkata...

kah...kah....apa 'fleet card' kah...kah..'baucer'...kah...kah...kahkkkhhhh khookkkkk tuihhhh.....
untuk isi rumah miskin atau untuk ahli united malay malang orgisation je. tak payah le lokman...ko tibai najib nanti konpom lepas ni tak mustahil anak 'mat arip','lan kassim' dan 'ezam mat kotak' sebok nak tibai...tak pun sebok backing najib....kah...kah...

Awanama berkata...

apa lagi kasi up la Muhyiddin Yassin....
Hidup JDT!

DDKB berkata...

Elok lekatkan stiker " SMALL PENIS ONBOARD " kat belakang kereta lokman adam ni.....biar dia disenyumi sepanjang jalan di k.l ni....hahahahhaa.....cencurut punya judas iskariot....pukimak.

Awanama berkata...

Senario sekarang pak jib sengaja dilemahkan oleh punah nasihat yang cemerlang. Apa pun ada pihak senyum puas. Takhta dicita ulam mendatang. Lambat laun akan terurai sejarah. Jib tendang pak lah. Sekarang moo akan tendang jib. Bukan secara terbuka tetapi secara halus halus dan halusi caranya. Semua krew sudah bersedia... timbul tenggelam politik negara kerana rebut jawatan dan kedudukan.. yang hampeh rakyat jua...