Khamis, 5 September 2013

PAKATAN RAKYAT DAPAT 52% DARI UNDI POPULAR


LOGI KENA SELIPAR


Minyak: BN bukan kerajaan popular semata-mata - TPM

JOHOR BAHRU 5 Sept. - Muhyiddin Yassin menegaskan, Barisan Nasional (BN) sentiasa berusaha menjadi kerajaan yang bertanggungjawab dan bukan popular semata-mata apabila menaikkan harga minyak baru-baru ini.

Timbalan Perdana Menteri berkata, tindakan menaikkan harga petrol RON 95 dan diesel sebanyak 20 sen bukan bertujuan membebankan rakyat, sebaliknya mahu memperkukuhkan ekonomi negara.

Beliau berkata demikian semasa merasmikan Program Semarak Kasih di Kampung Maju Jaya, di sini hari ini. - MELOYO ONLINE

MUKA KENA SELIPAR

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... TAK PERLU  CAKAP TAK NAK JADI POPULAR.... kah kah kah..

kah kah kah... PRU13 BARU SELESAI.... kah kah kah...

kah kah ...GEROMBOLAN KETUANAN MELAYU MEMANG TAK POPULAR... kah ah kah..

kah kah kah...52% RAKYAT MALAYSIA SUKA PAKATAN RAKYAT... kah kah kah..

kah kah kah... GEROMBOLAN HANYA DAPAT 47% UNDI POPULAR... kah kah kah..

kah kah kah... SAHEH MEMANG TAK POPULAR.... kah kah kah...

woit...BUKAN SAHAJA TAK POPULAR... MALAH DI BENCI... kah kah kah..


BENDERA 
MALAYSIA MERDEKA

SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal

--------

6 ulasan:

Awanama berkata...

Tak pop...tak glamer...tapi mau...nak menipu pon tak pandai...sembab muka diulit isi...asyik mentekedarah aje kojonye sampai nak menipu pon bodoh...mmm...tapi ok gak ada sombab yang bodoh...kalau cerdik susah jugak...takde peluang laa nak gelak gelak...apa nak buat ini laa malassial...yang takde apa apa macam aku ni...melopong melangu menunggu...bila mau tukar wei...bila laa dapat ubah...negara ni nak kena tunggu memang undi pop 80% kot baru ada yang berubah...

Awanama berkata...

Cerita Lucu mogok Syarikat Pengangkutan dan SPOI (Tolong Bro TT masukkan tajuk besarnya).

Semua orang tahu sekiranya lori treler membawa muatan lebih (apatah lagi treler membawa bijih besi) maka terlalu bahaya untuk berada di atas jalan raya bersama kederaan awam yang lain. Mungkin semua rakyat sudah tahu kalau nak harap J(pundek)J bertindak, mungkin mereka dah kekenyangan dan sudah sendawa dengan bubur kacang yang disuap oleh bos-bos syarikat lori sekian lamanya. Oleh itu J(pundek)J hanya bertindak kepada pemandu kereta kancil dan motosikal kapcai aje kan? Tetapi lain pula dengan SPOI ini kerana mereka baru ditubuhkan (penjenamaan semula) dan masih tiada ruang untuk syarikat lori ini untuk menyuap bubur kacang ke dalam tekak bos-bos SPOI (kerana dah habis banyak modal untuk suap ke tekak bos-bos J(pundek)J. Maka berkerja tanpa suapan adalah jauh lebih baik dan berkat dan kesannya memang tidak disukai oleh pelanggar undang-undang. Nasihat kepada anggota dan bos-bos SPOI, biarkan treler dan lori ini mogok sampai sebulan, kita tengok siapa yang kena (kalau satu hari mogok syarikat akan rugi puluhan ribu, apa lagi sebulan....mampu kah)? Nak harap J(pundek)J, jaga keselamatan pemandu awam? Podah...Rasuah di Drive Scool pun makin membarah....Orang kampung semua sudah tahu. Menteri aje yang buat-buat melatah.

Awanama berkata...

apa lagi bro....naik bosan tunggu2...kita turun jalanraya!!!!!!!!!!tumbangkan BN TAMAROD. blackout2 lambat sangat.....

Awanama berkata...

Mat Sembab ni patutnya di tujah kasut saja pada mukanya. dahlah sembab, otak pula dah beku..kah..kah..kah..

Awanama berkata...

Bro sham..perlu pencerahan..Kenapa bendera rakyat ada 12 bintang.Kan kita ada 13 negeri..Jalur temberang ada 13 jalur and 13 bintang..boleh jelaskan..

Awanama berkata...

Ni le bakal piem kita, bangang....mcm tak pandai guna otk, dlm kepala tu otak ke daging beku...malang sungguh rakyat MALASyia