Jumaat, 25 Oktober 2013

GERAKAN PANG LI TAI KAM



GERAKAN PANG LI TAI KAM

DARI FACE BOOK
BANTUAN SEGERA!!
Ada sesapa ada contact no Laksamana2 Bentan dibawah nih?

Khidmat mereka diperlukan untuk ke rumah Kamalanathan!!

"Timbalan Menteri Pendidikan II P Kamalanathan menegaskan bahawa sekolah tidak dibenarkan menjalankan ibadah penyembelihan korban seperti yang dijalankan di SK Puchong Jaya semasa sambutan Aidiladha baru-baru ini" - malaysiakin


AHLI AHLI PANG LI TAI KAM
APA ITU 
GERAKAN PANG LI TAI KAM

1 - kain sutera tenunan siam
2 - rantai buatan china
3 - lecana buatan kedai china di san peng
4 - capal masjid india dari madras

TAPI APA DIA 
GERAKAN PANG LI TAI KAM
kah kah kah
kah kah
kah
SILA TEKA


--------

16 ulasan:

Awanama berkata...

Panglima taik kambing!!!! Kah kah kah

Awanama berkata...

Bro..

nak gelak dulu..
betul tak..PANGLIMA TAIK KAMBING..
kah kah kah..
gagah macam kambing..beekkkk...kahkahkah

Awanama berkata...

Panglima Taik Kambing?
kah kah kah

mek berkata...

nak teka nak teka
panglima tahi kambing?
kah kah kah

Awanama berkata...

Panglima taik kambing...

Awanama berkata...

Terrrbaekkk! Mohon seramm?? ... Sorang gemok telebih lemak, sorang ketot misai carlie caplin, sorang muke jambu ala2 p*nd.. Yg pasti pinjam baju penari2 istana budaya... Cume yg gemok tu je agaknya kena tempa khas sbb stock wodrop penari yg ade tuk yg kurus2 jek... Haha

MACAI UMNO berkata...

alhamdulillah, kita kena bayar gst 6% mulai april 2015.

terima kasih najib!

MACAI UMNO berkata...

Alhamdulillah harga gula naik lagi 35 sen. Ini semua memang ketentuan tuhan.

Terima kasih najib kerana lepas ni harga teh tarik dan makanan pun tentunya akan naik sama. terima kasih!

MACAI UMNO berkata...

Siapa agaknya mamat dan minah berkaca mata yang ke hulu ke hilir belakang najib masa dia tengah baca teks belanjawan turr? Tak bole nak duduk diam ker?? Buat kacau aku aje nak tengok gambar najib nak bagi 'hadiah'kat aku....

MACAI AMNO berkata...

harga rumah kejaan yg akan dibina 20% lebey rendah drp harga yg dibina swasta.

teres setingkat kat lembah kelang yg dibina swasta dlm lingkungan 300k. krg 20% maknanya 240K. mampu ke org muda yang baru kuar unibersiti dgn gaji RM1500 beli umah kejaan itu???
Boleh kah mereka beli rumah kos rendah krajaan?

Korang sewa aje la sampai tua!!

MACAI AMNO berkata...

bagus2... dulu ura2 kata gst 4% saja. Tapi najib telah naikkan 6%....... alhamdulillah makin untung la aku. sekurang2nya dapatlah aku ikat perut dan turunkan badan aku kepada 35 kg.

terima kasih najib.

MONGGOL SABAH berkata...

Mana boleh tinggal men...no way......pang li ma tai ku cing.....satu group dengan pang li ma tai puki.......asal usul...sewelasi.

Saiful berkata...

ni pangali melancap...cm ni pun ada ..msia punya la teruk..
geng melayu bodo...ni..
dead head ni..yg tgh tu.kah22222222

Awanama berkata...

Bukan Panglima Taik Kambing. Panglima Taik Kucing lagi Betul. bau pun taik kuching macam celaka.Sekejap berbau sekejap hilang,cari tak jumpa tapi terus bau busuk kini dan selamanya.kah..kah..kah..

Awanama berkata...

Hahahhahahaha...babi punya melayu...mcm anjing ja pakaian...hhahahahaa

Awanama berkata...

Baju melayu buatan kerala..kahkahkah..