Selasa, 29 Oktober 2013

JANGAN HASAN MALEK KAN MELAYU




SIAPA BAKAL MEMENANGI
ANUGERAH 
HASAN MALEK
KPDNKK tambah pegawai pantau harga barang

KUALA LUMPUR - Kementerian Perdagangan Dalam Negeri Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) bercadang menambah bilangan pegawai penguatkuasa sebagai persediaan menjelang pelaksanaan Cukai Barangan dan Perkhidmatan (GST) mulai April 2015.

Menteri berkenaan  Hasan Malek berkata langkah itu akan dibuat secara berperingkat bagi memantau peniaga yang mungkin mengambil kesempatan menaikkan harga barang sesuka hati.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
woit..INI BETUL KERJA HASAN MALEK....kah kah kah..
'
kah kah kah...INI TRIK LAMA.... kah kah kah..

kjah kah kah..TIAP KALI BARANG NAIK..BANYAK KAN PEGAWAI...kah kah 

woit..RAKYAT BUKAN NAK PEGAWAI...kah kah kah..

kah kah kah..RAKYAT NAK BARANG MURAH... kah kah kah..

woit... NANTI AKAN ADA TANGKAPAN.... kah kah kah..

kah kah kah..TANGKAPAN INI TRIK LAMA.... kah kah kah..

kah kah kah..JANGAN  PAKAI  TRIK INI ZAMAN INTERNET... kah kah kah..

woit...APA JADI KES 2 TOWKAY DI PUTRAJAYA...kah kah kah

kah kah..TANGKAP  NAIKKAN HARGA GULA DI PUTRAJAYA?... kah kah..

kah kah kah..NAMPAK SANGAT KES KELENTONG.... kah kah kah..

woit..BILA BAWA KE MAHKAMAH? ..kah kah kah..

kah kah kah...INI  PROJEK MENGHASAN MALEK KAN MELAYU ..kah kah kah


---------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

harga gula dah naik.. kroni2 umno SUBSTANDARD mcm hasan malek ni yg kowtim dgn najib naikkan harga.. apasal tak tangkap cukong2 gula ni? yang nak ditangkap ialah peniaga.. tangkap la cukong ni sama..

mana ada cukong yang cerdik sgt.. rata2 belajar lepasan SPM saja.. tuptup jadi kaya raya sbb pandai membodek.. kendia sembang rendah diri yg kaya datang dari Allah.. Allah kepala butuh la.. sudah lama Allah Taala mendiamkan diri.. dan sampai kiamat jugalah Allah Taala akan membatukan diri tidak berkata apa2.. yang syoknya, UMNO BN pulak yang lebih berkuasa dari Allah Taala.. hingga Allah Taala pun membatukan diri mcm tokong hindu pulak.. hanya UMNO yang mampu membenarkan sesiapa saja menggunakan Allah Taala.. Allah Taala sudah jadi mcm bola.. kalo dulu Allah Taala ini milik parti agama, sesiapa melawan akan disumpah menjadi batu dgn serta merta.. skrh ni, Allah Taala dighunakan dimana2.. sbg objek sandaran untuk membodohkan orang..kahkahkah.. kat pejabat, subjek Allah ini digunakan mandor untuk membodohkan staff.. staf naik gaji 5 ringget - 10 ringget pun berkira persennya dan dibodohkan dgn menggunakan nama Allah.. yang derang naik gaji ribu2, semalam baru derang online sama Allah..kahkahkah.. lepas ni, TT kene publish pulak mandor2 yang selalu gunakan nama Allah untuk membodohkan org.. BUAT SATU THREAD, pembaca boleh publishkan pengarah2 dan mandor yang membodohkan org dengan nama Allah ini.. amacam? mcm idea yang dilarang ke tak ni?

DDKB berkata...

Sempena persaraan beliau nanti...apa kata..kita buat penghargaan kepada beliau...berupa sebuah tugu.....kita buat tugu patung beliau dengan motif...jari telunjuk tangan kanan dia point ke kepala dia...tangan kiri dio ...sedang lebarkan tapak tangan diangkat sedikit.....kat bawah patung tu...kita tulis...TALA OTAK.........kakakakakkakwkakkaka

Tanpa Nama berkata...

Tak tau macam mana bahalol jenis ini boleh jadi mentri.Agaknya UMNO dah kehabisan orang, terpaksa lantik baghal jadi mentri.Baghal bukan kuda, bukan jugak keldai tapi percampuran kuda dengan kaldai.Dikalangan mentri UMNO ramai yg jenis kaldai tapi yg satu ini sah baghal.