Ahad, 27 Oktober 2013

JUAL PELAMPONG DI ATAS TITANIC



YANG DI LAWAN
ialah
SISTEM EKONOMI
KOMENTAR TUKAR TIUB
bersih menjadi satu gerakan menuntut pilihanraya bersih
anti ppsmi menjaga bahasa ibunda
anti isa menentang undang undang zalim
semua ini memiliki sejarah jalan raya

kini datang GST
ini adalah intan berlian
datang mencurah mencurah ke pangkuan pakatan

GST ialah menjual pelampung dalam kapal titanic
kalau titanic yang nak tengelam
kita gagal jual pelampung
maka lupakan sahaja perubahan untuk negara ini

Dakyah burukkan kerajaan

Yan: Pengundi di Dewan Undangan Negeri (DUN) Sungai Limau diminta tidak terpengaruh dengan dakyah pembangkang yang menuduh kerajaan sengaja membebankan rakyat dengan pelaksanaan cukai barang dan perkhidmatan (GST) bermula 1 April 2015. »

Penjelasan besar-besaran sistem cukai akan dilaksana

Kuala Lumpur: Program penerangan besar-besaran mengenai mekanisme pelaksanaan cukai barang dan perkhidmatan (GST) akan dilaksana dalam tempoh terdekat bagi memberi pemahaman jelas dan tepat kepada rakyat. »

Pelaksanaan GST jamin kelangsungan ekonomi

Kuala Lumpur: Kerajaan menyedari pemansuhan subsidi gula dan pelaksanaan cukai barangan dan perkhidmatan (GST) diumumkan dalam Bajet 2014, bukan langkah popular. »
GASAK SAMPAI TERBURAI

------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hehehe nanti akan ada ngo baru pro-gst.

JinChrist berkata...

Bro TT,
Kalau PR tak tau menjual pelampung atas Titanic yg tenggelam, suruh depa pi PAK CHU CHENG. Ini last kopek untuk PR. Kadang2 sedih melihat gelagat PR yg hasan malek. Apa2 pun BRO TT and RPK are still the best and my IDOL.

Tanpa Nama berkata...

Tadi tengok kempen tv. Ada kempen banteras rokok seludup. Kementerian Kesihatan kata rokok seludup bahaya dan banyak penyakit datang. Rokok halal siap dengan cukai lebih baik. Macam.macam cara menipu rakyat diteruskan.. ada tv.ada radio ada suratkhabar ada internet semua diguna.menipu memperbodoh memperlekeh memeras darah rakyat... pilu pilu zaman kini pun terus menjadi bodoh dengan pelbagai.... golongan aristokrat tak hisap rokok... depa hisap cigar... havana yang harga beratus beribu.... kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

PR menjadi lembab ni gara2 PAS punyer kerja.. kita nak turun jalanraya, merekalah punca rakyat menjadi lambat buat keputusan nak turun ke jalan raya..

kemain hari2 ajak berjihad? jihad kepala kote haper kalo nak lawan gomen pun sudah takut? ini ajak berjiad ke palestin.. kepala hotak dia la..

patut la parti lembam ni nilaikan semula perjanjian apa jadah derang tu.. lembab dan lembam pun, ada hati nak jadi YB.. camanalah nak berkorban mati supaya rakyat dikawasannya dapat durian runtuh pilihanraya kecil?

DDKB berkata...

Kami takut....kami akur...kami taat....kami sujud....kami setuju....kami angguk....kami sokong....kami turuti...kami ikuti....kami suka....kami bangga dan last sekali...KAMILAH ANJING UMNO YANG PALING PANG LI MAKAHAI....hahahahahaha.....anjing mengentot di kejutkan...satu ke utara...satu keselatan.....sangkut.......kakakkakakaka