Rabu, 30 Oktober 2013

KENAPA BANI MELAYU HASAN MALEK



KOMENTAR TUKAR TIUB
menjual agama adalah salah satu
perniagaan yang paling tua dalam dunia ini


BAGAIMANA DENGAN INI?
apakah tindakan akan di ambil?
kah kah kah

85 syarikat tipu umrah disiasat
Kuala Pilah: Sebanyak 85 syarikat yang menyediakan perkhidmatan umrah disiasat kerana dipercayai menipu jemaah dengan nilai kerugian kira-kira RM6.9 juta sejak 2009. 

Siasatan itu dibuat selepas semua mangsa membuat aduan dengan Tribunal Tuntutan Pengguna Malaysia (TTPM). 
Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan, Datuk Hasan Malek, berkata syarikat yang didapati bersalah akan dikenakan tindakan tegas, termasuk disenaraihitamkan dan jika perlu namanya didedahkan untuk mengelakkan orang lain menjadi mangsa. 

BAGAIMANA DENGAN INI?
apakah tindakan akan diambil?
kah kah kah

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... SEKARANG HANG BARU SEDAR... kah kah kah..

kah kah...INI SEBAB RAMAI BANI MELAYU JADI HASAN MALEK.... kah kah 

------

6 ulasan:

Awanama berkata...

Bro TT,

Ini program PLKN...

http://www.youtube.com/watch?v=vbuKbmgjxko

Kah,kah,kah,kah...

Awanama berkata...

siasat pemilik syarikat air ECPI sekali. katanya air ECPI ada zat. zat lancau adala.

Awanama berkata...

Ayat2 Quran memang menjadi penyembuh segala macam penyakit. Tetapi jika disalahguna dengan ayat2 suci itu lantas menjualnya dengan harga yang jauh lebih mahal drp air meneral biasa, rasanya tindakan itu amat tidak sesuai.

Awanama berkata...

aku nak juai air kencing aku la TT.. kita juai kat orang melayu.. sbb memang betul, orang melayu ni memang hasan malek..kahkahkah..

sebuat ayat quran dan hadis sikik, terus serta merta menjadi batu mcm kene sumpah dgn en kelemboi.. gamaknya buddha dewa siva dan jesus pun, derang kene sumpah dgn en kelemboi jugak la tu..

DDKB berkata...

Jual agama dan vagina slave.....itulah dia ularmak malaise......pui......no more nik aziz...no more heritage...the son...ummmpp..hampeh....pucik...yelek...hassan malek jugakkkkk......heheheheh.....silap haribulan.....232 x 435 pun tak tau......ador hati nak memimpin.....stuhassanmalikpid betul.....

Awanama berkata...

Vagina slave......sakit oiii..jiwa takde nilai..mampus je baik...