Jumaat, 25 Oktober 2013

MASIH ADA LAGI YANG TAK SEDAR?




ORANG JAHAT

HANCUR NEGARA
KERANA 
ANAK LELAKI ISKANDAR KUTTY


 KOMENTAR TUKAR TIUB
selain dari mengundi berkali kali
pengenalan palsu juga
di gunakan untuk menipu
merompak
membunuh

ada  lagi sesiapa yang macam anak dara
yang tak tahu apa itu jantan
yang tak tahu apa itu kad pengenlaan palsu?

KERJA ANAK LELAKI KUTTY

Dedah syarikat keselamatan pengawal bunuh pegawai bank

KUALA LUMPUR: Kementerian Dalam Negeri (KDN) perlu mendedahkan nama syarikat keselamatan yang menggaji pengawal keselamatan terlibat dalam kejadian menembak mati pegawai operasi Ambank di USJ Subang, kelmarin.

“Tidak wajar untuk KDN dengan sekadar mengisytiharkan bahawa syarikat tersebut telah digantung lesen,” kata Ketua Penerangan PAS Pusat, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man dalam satu kenyataan.

Kedua, bagaimana penjenayah ini dapat diterima kerja dengan IC palsu? 

Apakah syarikat keselamatan berkenaan tidak tahu menyemak maklumat pekerja yang digajinya dengan Jabatan Pendaftaran Negara? 

Bagaimana bayaran gaji dan KWSP dibuat? Apakah penjenayah itu mempunyai akaun KWSP?

Ketiga, yang paling membimbangkan ialah orang yang memiliki IC palsu ini diberikan kuasa dan kebenaran untuk memegang senjata api. Ini satu kejutan bagi rakyat Malaysia tatkala kejadian menembak masih menjadi-jadi.

Apakah rasional KDN untuk merahsiakan nama syarikat terbabit yang kini jelas menjadi satu ancaman kepada keselamatan rakyat kerana kecuaiannya?

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... HANYA SATU PERTANYAAN .... kah kah kah..

kah kah kah..ADAKAH INI SYARIKAT KRONI?... kah kah kah

INI KERJA ANAK LELAKI KUTTY

--------

8 ulasan:

Awanama berkata...

harap staff ambank atau sesiapa shj dpt memberikan pencerahan. dulu bos atas kena tembak. dalang cabut lari ke Australia. skrg staf bawahan kena tembak. dalang cabut ke mana agaknya???

Awanama berkata...

NAMPAKNYA SAHIH TT

ni Pemilik Syarikat Keselamatan Wanita Umno..Rujuk link dibawah

Suspek IC Palsu Sabah....ada tulis Tawau..

ada kena mengena dengan Sultan Sulu Jamalul Kiram Ke....pasai hadir dalam AGM UMNO sblm Insiden Lahad Datu ?????

anf KENAPA lesen Syarikat di BATALKAN tetiba supaya sisiatan tak leh dibuat !!!?????

http://suarainsan.net/ini-pemilik-syarikat-keselamatan-yang-terlibat-dalam-kes-tembak-pegawai-bank/


http://suarainsan.net/rahsia-sebenar-di-sebalik-tragedi-pegawai-bank-di-tembak-terus-tersebar/

http://securiforce.com.my/portal/index.php/profile-of-datuk-maznah-hamid/datuk-dr-maznah-hamid

Monkey Shooter berkata...

Kalau dah PM pun terlibat dengan kes bunuh, Menteri-Menteri terlibat dengan rasuah besar-besaran, Ketua-Ketua Bahagian pun terlibat dengan menjual tanah negara. Setakat kes bunuh dan rogol itu dah kira bonus kepada rakyat. Kamu pilih Penyamun dan Penyangak untuk memimpin kamu, maka kamu terimalah pula bahagian kamu di dunia ini hasil balas budi dari mereka.

Awanama berkata...

Ala bro mcm tak tau pulak ending nya.
Hang tak tanya pulak supervisa musibat tu, Paling2x dorg akan buat cerita musibat tu rampas senjata. Tak pong musibat tu ada imu ghaib mcm ana buah tok heng. Tetiba je senjata api boleada kat tangan.
Aku rasa la kan mamat tu takde sebenarnya. Tu semua kamera trick. Tah mana punya peluru sesat suda mari tembak itu org. Rasanya askar abu sayap kot terpelanting peluru sampai kay ell.
Pelik jugak apasal kat KL? lepas satu kes kes org buat2x gila pulak?
Mcm hang selalu cakap "utk mengolah persetujuan"

Awanama berkata...

Pepandai bawak diri.. kene tembak, mati katak jelah.. dlm islam, minah tu akan masuk syurga... kahkahkah.. senang jer nak bodohkan org.. cakap sikik2, sulam dgn alasan moral dan agama... khalas...

DIDI KOTA BELUD berkata...

Hahahahahahahaha...mahathir mohamad....pukimak forever.......hahahahahaa...mukriz....kaming soon..........hahahahahaha

Awanama berkata...

ini lah...negara yunk aman. .
pew nk heran klu tembak neh...
bom c4 pun bleh brjln sendri di mslaysia yunk aman neh...

Awanama berkata...

Mamat tu dah ada lobang nak lari.. dia dok pikiaq gila2 dah camana nak lari jika ada kecemasan.. kalo dia plan bebaik, maka selamatlah dia balik kampung.. syukur alhamdulillah.. kerje bank kene tembak pun bukannya mati dlm islam pun.. sbb kerjanya melawan perintah Allah.. pegawai riba.. penjaga sistem riba.. sistem riba bermakna dia berperang dgn Allah Taala sejak mula kerja 18 tahun dulu lagi..... nak masuk syurga apa jadah nii.. kahkahkah..