Rabu, 30 Oktober 2013

PERCAYA ATAU TIDAK?



KOMENTAR TUKAR TIUB
kalau pas kalah ertinya pengundi china lari
ini kerana tidak puas hati dengan
pengalaman mereka di zaman pas memerentah
ini juga bermakna
penolakan rakyat 
terhadap gulungan konservatif dalam pas

jika pas menang ertinya
rakyat bertambah benci pada madey dan anaknya
ertinya 
ada tim dalaman yang menolak anak madey

jika menang maknanya garis progresif
sedang memainkan peranan yang kuat dalam pas


Sg Limau: Protes barang naik pangkah PAS

Harakahdaily30 Okt 2013
JERAI: Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu menyeru pengundi Dun Sungai Limau memberi undi kepada calon PAS sebagai protes kepada kenaikan harga barang dan cukai yang bakal diperkenalkan.


Pengundi Sg Limau perlu tunjuk kuasa rakyat

Muhammad Faizal30 Okt 2013
JERAI: Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub meminta agar pengundi Dun Sungai Limau menunjukkan kuasa rakyat dengan menolak Barisan Nasional (BN) pada Pilihan Raya Kecil (PRK) nanti.



--------

4 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

TOLAKKKKK.....KEk kundasang tau....?....makcik jual sayur yang miskin miskin tu nuuuuu...get lost ke bawah jalan ranau....buat jalan mcm jangka suhu...siapa punya kerja lah ni....hassan malek betul.....bueklahlah gerai moden sikit...ini buat kedai sejemput kek sana..sejemput kek sini...pukimak punya bn sabah....hassan malik tahap pukimak...habih keluarga hidayah sapu...sampai baju bundle pun gua kena 40 hinggit.....pokemak...kerajaan bn adalah kerajaan hassan malek....setuhassanmalikpid betul.....pui......

Unknown berkata...

http://www.youtube.com/watch?v=afkCeshWJLI

Awanama berkata...

kompom cina kali ini mesti sokong Mahathir punya.

cina main politik duduk atas pagar punya ma.

cina sudah tau umno sekarang sudah tak mau sama dia ma, dia mesti sokong mahathir lor.

Awanama berkata...

nak minta sokong masa raya saja mana boleh, buat lah kerja dengan betul, masa pentadbiran pas pun apa yang mereka buat ? tunjuklah kepada rakyat apa yang sudah buat, apa yang akan buat kalau menang, kerajaan negeri pun sudah dibawah bn, masih sokong pas dapat apa ? pratikal lah sikit. asyik sembang pasal hukum hakam, hidup mati susah lah nak sokong, rakyat mahu hidup, buat lah cara betul, ini masa pas kerajaan negeri pun dok sapu balak merata sampai sekeliling tasik pedu pun habih robak, nak minta sokong lagi, pas kena susun strategi untuk maju ke depan, kalau asyik main politik ceramah, rakyat sudah muak, setakat mat sabu berceramah bagi hiburkan hati dengan lawak jenaka boleh, tapi nak bagi dia pimpin negara ? rakyat semakin cerdik, rakyat mahu tahu apa boleh dilakukan oleh pas kepada seluruh warga rakyat... hanya pendapat aku... maaf kalau singgung sesiapa kah kah kah