Jumaat, 25 Oktober 2013

YAM AMPOOON YAN MAULANA



PEKAN 24 Okt. - Sultan Pahang, Sultan Ahmad Shah mengingatkan umat Islam di negara ini agar tidak terpengaruh dengan dakyah pihak tertentu yang berselindung di sebalik nama kebebasan hak asasi manusia...




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
woit... KEDAH LAWAN KELANTAN NANTI SIAPA MENANG?... kah  kah kah..

kah kah kah...NEED I TO LAUGH MORE  YANG ARIFF?... kah kah kah..

woit...KAH KAH KAH... kah kah kah.

kah kah kah...I  REST MY CASE YANG ARIFF.... kah kah kah

-----------

6 ulasan:

Awanama berkata...

HAK ASASI MUNKEY

Awanama berkata...

mas not onli toq...but mast wok de toq too...u du wat u sey or not?

sri hartamas

Awanama berkata...

Lambat sungguh lanun ni nak mampus.. ganti anak lanun pulak.. sibuk jaga moral org lain pulak doh.. moral sendiri mcm pukimak jer..

Awanama berkata...

cuba tgk iklan selamat hari jadi utk dia. ada tak dinyatakan hari lahir yg keberapa? tua sgt dah. bila nak mati ni...

mat berkata...

yam ampooooonnnn tuanku....genting highland macam mana sekarang? masih meriah? kah kah kah.....

MONGGOL SABAH berkata...

Korang belum tengok kote dio...maria menando je tahan ko......dengan yang latest ni.......bulek cengkong......makan tangung konkek bengkung....apa kelas sambut besday di asia....eropah lerrr....asia banyak patik.....busuk.....kakakaka....ya maulana ya habibi ...dalam celana ada kepala labi...ya habibi ya maulana...FAM manyak cilaka......hehehehe....