Khamis, 14 November 2013

INI DIA MUKA KRONI



Bernas diswasta, Syed Mokhtar tamak haloba – Anwar »

syed_mokhtar
Kami kecam pengambilalihan baru-baru ini yang bersifat oportunis oleh  Syed Mokhtar sebagai satu langkah mengambilalih sepenuhnya Bernas pada ketika monopoli Bernas ke atas pengimportan beras dilanjutkan hingga 2021, disebabkan tindakan ini akan menguntungkan satu individu tertentu, iaitu Tan Sri Syed Mokhtar sendiri.…

               PROJEK KAYAN KAN KRONI
Tan Sli Mortar >> saya orang susah TT. saya bela lembu saja. Tolonglah TT jangan cibaikan saya.. tiap2 tahun saya hantar ramai melayu pergi haji dgn tujuan membodoh2 mereka dan bertujuan menonjol2 terlebih islam saya hinggakan bini saya pun berjambul.. saya tak kesah..sedangkan keutamaan beribadah saya sepatutnya menjaga bini dan keluarga saya terlebih dahulu..

 Lu pernah tak dengar dan jumpa individu dermakan 1 billion kpd kerajaan Mesia? Amerika pun x kasi 1 billion derma kpd kerajaan.. saya cuba menjado Robin Hood tapi lu TT ngan Anwar Ibrahem mmg slalu cibaikan gua. Sebenarnya Industri Padi wal Gula ni untungnya tak seberapa. Lagi untung gua buat IPP untuk bela melayu bodoh terus menjadi bodoh walaupun mereka rajin membaca buku bertimbun2 wal lulusan luar negeri..

Industri minyak saya nak polok kat Gurun pun, lu nak kacau jugak ker? Lepas ni gua nak swastakan universiti dan masjid pulak sbb org melayu ni bodoh berlapis2.. gua buat apa pun, semuanya betul terutama yg dpt gi mekah on SATU LAGI PROJEK UNTUK KAYAKAN KRONI
Publish | Delete | Spam
Anonymous

on 11/13/13

-------

Tiada ulasan: