Selasa, 12 November 2013

MAT MONGOL LAWAN TOWKAY





INI KEMPEN INTERNET

Tiba Masa Kerajaan Kawal Dan Tapis Kandungan Internet –  Mahathir

KUALA LUMPUR – Sudah tiba masanya kerajaan menggubal undang-undang baharu bagi mengawal serta menapis isi kandungan dalam Internet dan menghentikan akses kepada laman web yang tidak bermanfaat.
Mahathir Mohamad berkata, meskipun beliau sebelum ini tidak bersetuju kandungan Internet ditapis, namun peningkatan jumlah kes jenayah ketika ini memerlukan kerajaan mengambil langkah tersebut dengan segera.
Menurutnya, lambakan kandungan Internet yang menjurus kepada pornografi, penyebaran fitnah dan berita palsu telah memusnahkan nilai-nilai moral baik dalam kalangan generasi muda.

PM: Pemimpin bertanggungjawab tak boleh kawal Internet

Najib Razak berkata sistem politik dan ekonomi perlu diwujudkan untuk membolehkan generasi muda mencapai aspirasi mereka dan mempunyai peranan dalam masyarakat.

Dia berkata dalam era globalisasi, isu memperkasa golongan muda dan kepentingan melibatkan penyertaan mereka menjadi cabaran penting bagi kebanyakan negara-negara Islam hari ini.

"Sebagai pemimpin bertanggungjawab, respons kita tidak boleh untuk mencuba dan mengawal Internet atau mengharamkan alat komunikasi baharu yang sememangnya berharga kepada ekonomi moden. 

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... MAT MONGOL SUDAH BERANI LAWAN TOWKAY... kah kah ..

kah kah kah...KITA TUNGGU DAN LIHAT... kah kah kah..

kah kah kah.. SAPA KENA TERAJANG DULU... kah kah kah..

kah kah kah... MAT MONGOL MASUK GOL DULU... kah kah kah..

kah kah... ATAU ANAK LELAKI ISKANDAR KUTTY MASUK GOL DULU... kah kah
VIRAL DALAM INTERNET
NOTA
jangan lupa
madey baru tuduh
ada ajen cia dalam pejabart ghani patail

ghani patail ini barua najib

kita tunggu - next change
kah kah kah

--------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ni lagi sekor mat indon , tengok pic die keje security.. siap pegang senapang lagi. https://www.facebook.com/azizul.lamuna

Tanpa Nama berkata...

aku tidak percaya cakap mat monggol, dia cakap tak perlu kawal tapi dia tiada cakap dia tidak akan godam mana2 laman atau penguna......maha mamak cuma menghalalkan tindakaku tidak percaya cakap mat monggol, dia tak perlu kawal tapi dia tiada cakap dia tidak akan godam mana2 laman atau penguna.....monggol dan mamak sedang mencari penerima anugerah hasan malek...

Tanpa Nama berkata...

alaaaa bro...bak kata pepatah melayu lama, mulut tempayan boleh la ditutup; mulut internet tak siapa boleh tutup!

DDKB berkata...

Dkk.....mahathir.....DDKB.....DIDADANYA KETURUNAN BUGIS.....hehehehehe....

Tanpa Nama berkata...

jawapannya ialah madey kutty akan tewas berperang dgn lebai najib..apahal nak sekat internet sekarang..?tengok blue film ka itu rakyat punya pasal..ke sbb kempen anak madey terhalang oleh kebijakan internet mempengaruhi pengguna...kes agen cia pon madey kantoi sbb kepantasan internet..kah kah kah ...kalau rakyat lambat pasti ada bukti dan kambing hitam...kambing kata lega sbb takyah tukar kaler...kah kah kah...siapa sumber mahathir yg fitnah jabatan peguam ni...? siapa..?