Jumaat, 27 Disember 2013

SEMUA DI JEMPUT TURUN







 ANAK MUDA
BANGUN MELAWAN

Himpunan 31 Disember: 
Pemimpin PR bebas sertai

SHAH ALAM – Pemimpin Pakatan Rakyat bebas menyertai mana-mana himpunan selagi selari dengan perjuangan PR, kata Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli.

Mengulas lanjut soal himpunan membantah kenaikan harga barang pada 31 Disember ini, beliau akui tidak keberatan untuk turut serta.

"Itu bergantung pada setiap rakyat Malaysia. Seperti dulu juga, kalau ada himpunan Bersih dan himpunan lain, mana-mana pemimpin PR bebas untuk turut serta selagi ia selari dengan perjuangan PR.

"Untuk kali ini, jika himpunan ataupun kehadiran itu adalah untuk membantah kenaikan harga barang, ia selari dengan tuntutan serta pandangan PR. Saya sendiri insya-ALLAH kalau ada kelapangan saya tak keberatan untuk turun," katanya kepada Sinar Harian Online, hari ini.


KAH KAH KAH
KAH KAH 
KAH

woit..DAH BACA BERITA INI... kah kah kah..

kah kah kah..I REST MY CASE MY LORD... kah kah kah



-------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pemimpin PR kene sedar, mereka dipilih oleh rakyat dgn bertujuan suara rakyat didengari setelah sekian lama didiamkan melalui instrumen2 kerajaan. Bukan sekadar bebas turun perhimpunan2 rakyat, malah tugas mereka sudah menjadi WAJIB jika tiada keuzuran syar'ie (bukan syar'eee yer). Gaji dan pendapatan dari rakyat, manfaatkan sepenuhnya untuk rakyat. Pemimpin akan menjadi bebas bersuara, bukannya bebas mengongkong rakyat!

Tanpa Nama berkata...

kah kaha kah ka.. buek apo nak besojok2 berhimpun? buang maso. baik den duk umah polok bini den.... tak main la perhimpunan2 ni. itu bukan cara orang berhakal. orang banggang yo yang buek! kah kah akah kahhhhh

akusayangmalaysia berkata...

Hang ni antara produk terbaik UMNOnok. Dari kecik sampai besar dididik dengan mazhab ketuanan melayu. Depa memang nak hang jadi macam ni. Bagus...peluklah bini hang sampai lebam.