Jumaat, 27 Disember 2013

UNTUK KESELAMATAN GUNAKAN KONDOM





PAKAI BAJU HUJAN


MELAYU WAJIB FIKIR POSITIF
Bro Hisham, orang Cina dan orang India memang suka mengentot, malah mereka lebih suka mengentot daripada bangsa-bangsa lain. Sebab itu mereka adalah bangsa yang paling besar di dunia ini. Ramai diantara mereka menggunakan kondom bila mengentot sebelum kahwin. Tetapi kadang-kadang kemalangan berlaku dan si perempuan Cina atau India akan mengandung sebelum kahwin.

 Bila mengandung, mereka terpaksa memberitahu kepada ibubapa mereka kerana mereka tidak dapat menyembunyikan perut buncit mereka dengan burka, tidak seperti perempuan Melayu yang dapat menyembunyikan perut buncit dengan burka atau pakaian wanita Arab. 
Adakah ibubapa Cina dan India tidak marah bila anak perempuan mereka mengandung sebelum kahwin? Sudah tentu mereka akan marah. Tetapi sikap mereka berbeza daripada sikap ibubapa Melayu. Mereka berfikiran positif. Anak perempuan sudah mengandung. Jadi kahwin sajalah. Mereka bersyukur kerana dapat seorang cucu. Manakala orang Melayu pula befikiran negatif kerana tekanan "peer on CHINA INDIA TAK NGENTOT?
Publish | Delete | Spam
Mat Liberal

on 12/26/13


--------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah....kah....kah....jangan lupa melayu sangat berfikiran positif bila 'menyanggak' harta rakyat.....inilah peluang menjadi kaya bila ada kuasa.....kah....kah....kah....melayu juga sangat berfikiran positif bila mereka memberi dana kepada pelampau agama dan bangsa....kah....kah....kah....penghancur keharmonian berbayar.....kah...kah...kah.......akhbar mana yang kerap bayar saman fitnah?.....

oyo berkata...

Tak syiok guna kondom. Awek Cina tahu hari-hari yg selamat untuk mengentoook tanpa kondom......... Suruh ustazah ajar awek Melayu hari-hari yg selamat- supaya tak bunting.

Mat Liberal berkata...

Budak Melayu tak berani beli kondom kerana takut kena lapur dan kemudian ditangkap basah oleh Jabatan Agama. Budak Melayu tidak macam budak Cina/India yang menyediakan payung sebelum hujan dengan menyimpan kondom didalam bag. Bila dinodai oleh hawa nafsu, maka burit wanita Melayu akan dibasahi oleh air mani budak lelaki Melayu. Ini disebabkan oleh didikan agama sejak kecil lagi yang mengajar budak Melayu BERLAGAK alim, soleh dan lebih suci daripada orang lain. Tetapi hakikatnya semua orang perlukan seks. Bila teman wanita mengandung, si lelaki Melayu tak nak mengaku kerana imej alim yang dibina sejak kecil lagi akan rosak. Keluarga lelaki tak nak mengaku kerana takut imej alim akan rosak dan jiran-jiran akan mengumpat dan masyarakat Melayu Islam akan mencaci seolah-olah mereka tidak pernah membuat kesalahan. Keluarga wanita tak nak orang tahu anak dara mereka telah dinodai kerana imej alim dan soleh akan rosak. Manakala wanita Melayu pula takut akan dihukum oleh Jabatan Agama bila mendaftar nama bayi tanpa bapa. Ini semua salah Jabatan Agama dan masyarakat Melayu yang suka mengumpat dan mencaci orang lain seolah-olah mereka itu lebih mulia daripada orang lain.