Isnin, 6 Januari 2014

RAJA DAN PENJUAL CANDU





PAKAIAN PENJUAL CANDU


RAJA PENIPU RAKYAT
Pada tahun 2013, harta Mark Zuckerberg bertambah sebanyak US$12 billion hasil daripada titik peluh sendiri. Pada tahun 2013, Rajah Gopal Melayu melaksanakan hukum hudud. Rajah Gopal menjadi salah seorang yang paling kaya di dunia kerana hasil wang minyak manakala Mark Zuckerberg pula menjadi kaya kerana mencipta Facebook yang boleh memberi pencerahan kepada umat manusia. 

Pada tahun 2013, Mark Zuckerberg menderma sebanyak US$1 bilion manakala anak Rajah Gopal menghabiskan berjuta dolar untuk berseronok di Amerika bersama para artis Amerika. Adik Rajah Gopal pula menghabiskan berbilion dolar bersama pelacur. Bila mati, Mark Zuckerberg akan masuk ke neraka kerana dilahirkan bangsa Yahudi manakaka Rajah Gopal pula akan masuk ke syurga kerana dilahirkan Melayu dan berdarah biru. Ajaran seperti ini menyebabkan ramai budak Melayu yang mendapat pencerahan daripada TT dan Internet membuat keputusan untuk meninggalkan candu. on RAJA HUDUD BERHUDUD LAGI
Publish | Delete | Spam
BEKAS PENAGIH CANDU
on 1/5/14
 TUKANG JUAL CANDU
Kita patut berterima kasih kepada anak kepada Rajah Hudud Brunei kerana apa yang dia buat boleh memberi pencerahan kepada ramai orang Melayu yang ditipu oleh Tukang Jual Candu. Pada zaman dahulu, Rajah Gopal Arab menjanjikan 72 bidadari kepada orang miskin Arab yang mati ketika berperang untuk menakluki Parsi, Siria, Palestin dan Mesir.

 Pada zaman sekarang, Tukang Jual Candu menjanjikan syurga kepada yang melawat Mekah sebanyak 3 kali setelah mencuri lembu dan merompak wang minyak. Rajah Gopal telah menggunakan candu untuk membutakan mata rakyat. Rakyat telah diperbodohkan sejak kecil lagi apabila Tukang Jual Candu mengajar kanak-kanak menyembah Rajah Gopal yang melaksanakan hudud dan sesiapa yang menentang Rajah Gopal, darahnya halal dan bughah. 

Kalau Rajah Gopal percaya sama dongeng 72 bidadari, mengapakah anak mereka berseronok dengan pelacur-pelacur Rusia di New York yang jauh lebih cantik daripada bidadari khayalan Arab? Megapakah pada zaman dahulu, Rajah Gopal Arab dan Turki on RAJA HUDUD BERHUDUD LAGI
Bidadara
on 1/5/14

 

----------

5 ulasan:

Awanama berkata...

okeyla aku nak tanyo macamana kamu nak nilai diri kamu tuh buat baik ka jahat? sebab kalu kamu mampus kamu jadi bangkai je...kikikikiki kesian...kena tipu lagi..kata rajah gopal tipu...rupa2 lg truk kena...klu dah bodo tu bodo la...belajaqla guna akai tu tahap ceredik sikit...kalu tak, alamak jadi hambe seks sampai ketuo bangko ler sampai tak laku...kena reject ler...expired date macam barang2 pulakla...kkahkahkahkah

Awanama berkata...

okeyla aku nak tanyo macamana kamu nak nilai diri kamu tuh buat baik ka jahat? sebab kalu kamu mampus kamu jadi bangkai je...kikikikiki kesian...kena tipu lagi..kata rajah gopal tipu...rupa2 lg truk kena...klu dah bodo tu bodo la...belajaqla guna akai tu tahap ceredik sikit...kalu tak, alamak jadi hambe seks sampai ketuo bangko ler sampai tak laku...kena reject ler...expired date macam barang2 pulakla...kkahkahkahkah

Awanama berkata...

PALA BUTUH KO LA TT....ko lebih hina kerana sudah la ko bodoh dan bangang dala hal agama...ko tambah lagi bangang ko besama pembangang-pembangang yang jahil macam ko jugak. dah makin tua makin menjadi ko yekk...makin jahil....lepas tu ajak penjahil-penjahil setaraf ko ikut sama bangang....adiossss...sibangang.

Awanama berkata...

zaman globalisasi ini tidak perlulah menghalalkan penghambaan tawanan perang dan membunuh orang lain ( kafir ) walaupun tindakan ini dihalal menurut agama.

Awanama berkata...

Jangan tak sedar ko punya candu tak laku..candu ko lagi hina...tak ada jenama