Jumaat, 7 Februari 2014

BERITA GUMBIRA UNTUK SEMUA




TIGA DARA PUSPITA

Pilihan raya Sarawak mungkin diadakan lebih awal?

Spekulasi pengunduran Ketua Menteri Sarawak, Abdul Taib Mahmud kini beralih kepada kemungkinan pembubaran Dewan Undangan Negeri (DUN) Sarawak lebih awal daripada tempoh penggal tamat pada April 2016, lapor sebuah akhbar berbahasa Melayu.
Ini berikutan satu taklimat mengenai persiapan Pilihan Raya Negeri Sarawak ke-11 oleh pasukan keselamatan termasuk polis akan diadakan di Pejabat Ketua Menteri, di Kuching pada Isnin depan.
KAH KAH KAH
SERONOK DATANG

BERTIMBUN TIMBUN

TAPAI DATANG
BERKILO KILO


LANGKAU DATANG
BERKOYAN KOYAN

---------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Wuhu.. duit turun dari langit..wuhu..

Tanpa Nama berkata...

Tiga DARA ????

EEEEEE..... Jijik lah.

Macam ter desak nak enttott saja....

Dosa tau.

DIDI KOTA BELUD berkata...

Bukan agamawan...bukan extreamis....bukan racis....bukan blur....bukan pengampu...bukan pengikut batak....bukan gagalist dan bukan opertunis.......satu group terang tapi gelap...gelap tapi terang....faham undang undang dan ada backup lawyer...kaya tak kaya...miskin tak miskin....timing.mekanisme.kefahaman.skill dan ilmu yang suci perlu dibentuk untuk menghasut warga serawak dan sabah.....group ini seperti ejen ada tak ada...tak ada ada...ianya seperti mubaligh....disusun organisasi nya agar lancar mesej yang hendak dihasut.....itulah formula untuk orang borneo sebenarnya......group seperti tukar tiub dan rbu.......dan yang paling susah....mengasuh agar mereka komited dengan prinsip.

Tanpa Nama berkata...

woit...kah kah kah...malam ni abang haji ada modal dah nak ceramah apa lepas magrib...kah kah kah...malam ni turn abang haji pulak...kah kah kah...dua tiga awek ku lihat...mana nak sama gadis diatas...yg pegang phone tu abang haji punya...kah kah kah...abang haji sembahyang sat...nak minta doa....mudah mudahan mak haji hang setuju..kah kah kah...woit...ini bukan semiotik...ini bukan getik...tapi genetik gagal diubah...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Duit berbillion x guna... akhirnya dikelilingi wanita hodoh dan gumuk gedempol..ini dipanggil su'ul khatimah.. sepatutnya sexy supermodel yg bertelanjang 24 jam.. ini baru husnul khatimah .

Tanpa Nama berkata...

Rajah Beruban bukan turun tapi nak naik ke jawatan yang lebih tinggi.Kalau dengan jawatan sekarang rajah sangat kebal nanti dia jadi rajah halimunan pulak.