Jumaat, 28 Februari 2014

GEMOK PENDEK DAN HODOH




'Demi rakyat, tiada masa lagi untuk hobi'Farah Noor Samat | 6:40PM Feb 27
"Saya sampai tiada masa untuk bermain badminton sekarang," kata Rosmah Mansor.

"Semua telah diambil (rakyat) dari saya termasuk masa saya, hobi saya.

"Saya sampai tiada masa untuk bermain badminton sekarang.

Saya hanya luangkan masa untuk rakyat," katanya

GEMOK PENDEK
dan
HODOH
membalon nasi lemak


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

woit....YA AMPOON.... kah kah kah..

kah kah kah..BERITA BAHAYA... kah kah kah..

kah kah kah..DULU MAIN BADMINTON...kah kah kah

kah kah kah..GEMOK MACAM BADAK... kah kah...

kah kah kah..SEKARANG BERHENTI MAIN..kah kah..

kah kah kah..DUA KALI BADAK... kah kah ha

kah kah kah.. BANYAK PINTU KENA GANTI..kah kah kah

kah kah..PUTRAJAYA BUAT PINTU BARU.. kah kah 

kah kah kah..ROSMAH NAK MASUK... kah kah 

NOTA
obama enggan jemput rosmah
ke rumah puteh
kerana dari sewgi sejarah
pintu rumah  tak pernah bertukar
samenjak disesuaikan untuk ibraham lincoln



----------

10 ulasan:

Awanama berkata...

Heyyyy tuka tiub serabut.. Mana boleh kita nilai manusia sebagai objek. Bulat, leper, tebal itu untuk pekakas shj.

Ada paham!

Awanama berkata...

kalau betui la rakyat ambil dari dia, brp byk agaknya? sbb aku mcm ni juga. cuba bandingkan dgn apa yg diambil dr rakyat. dpt beg birkin aneka warna, dpt belian, dpt tengok sunrise dan sunset kat ostolia dan l angeles, dpt gi dubai, sambut new yr kat obersea, naik pvt jet, rumah pree, api air rakyat byr. utg besar berniaga jd pemimpin ni...

Amuraria berkata...

kah lkah kah ! ABU !

Awanama berkata...

cakcap pandang2 bros..Sampai atiy lu oul ngutok mate air hakku...

Awanama berkata...

You are what you eat..........kah......kah.....kah

Awanama berkata...

Haha.. muka saja boleh cucuk botox.. nak kasi slim tak sempat sbb nak inject placenta, stem cell dan glutathione dah x makan saman lagi.. dah kene darah tinggi dan triglyceride tinggi..lemak berlempeng2 kat jantung..

Lu TT..lu dah tau bende ni..lopeh ni Rosmah mmg xder peluang nak kurus lagi melainkan kene kanser saja..itulah satu2nya peluang nak kurus.. boleh tibai anak badak ni kow2 la..

Tak guna wang berjuta kalo nak kuruskan badan secara kosmetik x akan dibenarkan doktor...klo blom ada masalah kolesterol dan triglyceride serta darah tinggi..mmg senang2 nak inject sana sini utk kurus..mati gemok dan mati tegak la suami najib ni..

Unknown berkata...

si rosmah ni memang muka bertampal kulit babi

Awanama berkata...

Kenapa PRK Balingian tak membazirkan duit kita?

Awanama berkata...

To anon, go & chiak sai la! Don't know ask Hisham Rais

Come to think of it.....Malaysia is really a shit country! Sukarno got pretty Dewi. Marcos got his lovely Imelda. All of them cantik cantik one. Why malaysia got to stuck with that fat cibai fucking lady........To that anon, boh song hah.......fuck you!

Now, enjoy this song

http://www.youtube.com/watch?v=zZDEpjj7l4g

"The wands of smoke are rising
From the walls of the Bastille
And through the streets of Paris
Runs a sense of the unreal

The Kings have all departed
There servants are nowhere
We burned out their mansions
In the name of Robespierre

And still we wait
To see the day begin
Our time is wasting in the wind
Wondering why
Wondering why, it echoes
Through the lonely palace of Versailles

Inside the midnight councils
The lamps are burning low
On you sit and talk all through the night
But there’s just no place to go

And Bonaparte is coming
With his army from the south
Marat your days are numbered
And we live hand to mouth

While we wait
To see the day begin
Our time is wasting in the wind
Wondering why
Wondering why, it echoes
Through the lonely palace of Versailles

The ghost of revolution
Still prowls the Paris streets
Down all the restless centuries
It wonders incomplete

It speaks inside the cheap red wine
Of cafe summer nights
Its red and amber voices
Call the cars at traffic lights

Why do you wait
To see the day begin
Your time is wasting in the wind
Wondering why
Wondering why, it echoes
Through the lonely palace of Versailles

Wondering why, it echoes
Through the lonely palace of Versailles”

Awanama berkata...

Tak tanya pun!