Jumaat, 28 Februari 2014

KELAS FALSAFAH DAN PEMIKIRAN KRITIKAL






 AL FARABI

Al-Farabi  ابونصر محمد بن محمد فارابی
‎ Abū Naṣr Muḥammad ibn Muḥammad Fārābī;
ahli fasafah, saintis, kosmologis dan pemusik
Penyambung Aristotle - di nobatkan sebagai Guru Ke Dua - guru pertama ialah Aristotle
.
PENGUMUMAN
KELAS FALSAFAH
 DAN 
PEMIKIRAN KRTIKAL
rehat sementara
kelas ini akan disambung
pada
10 april 2014
tempat dan masa yang sama

SESSI KEDUA INI
akan dimulakan dengan al-farabi


TT, best gila gua dgr kuliah lu smlm, kat Uni, pensyarah pun x olah macam u, tp gua dapat catch up sbb kebetulan sem 1 semasa 2005 dahulu gua ada amik falsafah dan pendidikan, teruskan dgn radio bangsar utama, gua baru dapat kesempatan kali pertama dgr kuliah lu, salute dgn u punya pendekatan dan sumbangan, gua dah bosan dgn pak lebai pak kangkung, on PEMIKIRAN KRITIKAL
Publish | Delete | Spam
Anonymous

on 2/28/14

----------

3 ulasan:

Unknown berkata...

wah, komen aku ni tt, haha , salute,

Tanpa Nama berkata...

mana rakaman?

Tanpa Nama berkata...

Dah berminggu tunggu rakaman.. Macam tunggu injil kuasa solar hasan ali.