Khamis, 6 Mac 2014

KENAPA NEGARA KAPIR BERTINDAK







Kanak-kanak perempuan kritikal disyaki didera ibu, teman lelaki

IPOH: Seorang kanak-kanak perempuan berusia dua tahun setengah kini berada dalam keadaan kritikal kerana mengalami pendarahan otak dipercayai akibat didera ibu kandung dan teman lelaki ibunya. 

Ketua Polis Daerah Hilir Perak, ACP Goh Kok Liang, berkata kedua-dua suspek yang tinggal di Hutan Melintang dekat sini, masing-masing berusia 20 dan 26 tahun, ditahan reman sejak Isnin lalu untuk siasatan. 



ISLAM BENAR MENDERA
Pukul dalam islam bukan bermaksud mendera atau hingga menyebabkan kesakitan fizikal dan mental yang melampau.kalau menyebabkan penderaan fizikal dan mental yang melampau dah kira bukan islamik namanya.


inilah masalahnya bila apabila golongan islam liberal lebih suka guna logik akal dalam menilai baik buruk sesuatu perkara.apa perkara yang jadi aras logik akal tu boleh diterima dalam menilai sesuatu?adakah logik akal kita boleh diterima oleh logik akal orang lain? on JANGAN SELINDUNG BELAKANG AGAMA
Publish | Delete | Spam
zabidu

on 3/5/14



--------

1 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Belajar dari penanlah wei...kaum penan mahu bunuh taib...anak anak dia ...nyamuk pun takut gigit..kenapa...bapa dia tak bagi......hehehehe