Isnin, 3 Mac 2014

SIAPA DIA AZMIN ALI






AZMIN ALI BUDAYA  GEROMBOLAN
Teruskn berkarya bros TT: kalo pemimpin PKR ni : Azmin Ali ni nk teruskn budaya umno & budaya feudal yg suka mngongkong minda & segala nye, gi lh duduk kt parti dinosaur umno. D bos iaitu rakyat jelata tk hingin melihat negara ini dkontrol dhamba abdikn sbmna dlakukn oleh parti umno: 

bercita2 mk jadi MB tu tkpe tpi kalo nk jadi mcm diktator2 umno/bn dlm rupa bentuk Khir Toyo, taib mahmud... Sorry ye azmin, kita tk sanggup lagi punya pemimpin begini... Boleh blah on KHALID DAN AZMIN SEKALI LAGI
Anonymous
at 5:59 PM

GARAM ITU MASIN
aku dah baca penulisan tt tapi takde pulak nampak mana silap menjatuhkan nama baik azmin mahupun khalid, yang boleh dijadikan sebab untuk dakwaan saman malu. dalam penulisan tu tt terang2 guna perkataan "jika", maknanya itu cuma keadaan kepala tt membayangkan, orang putih cakap thinking out loud, cuma hipotesis, bukan pernyataan teori mahupun lontaran tuduhan. 

tapi aku baca balik semua tulisan2 tt berkaitan isu sama, barulah aku tersentak dengan apa yang tt dok ulang2 (berulang-kali lah, dah nama pun ulang2) yang boleh mengaibkan azmin malah khalid, sedangkan mereka nak berdepan dengan khalayak ramai. apa dia? tu, bahasa simpulan tt yang dia ulang2 tu, siapa terberak dialah terbau kentut! haish, orang taraf pemimpin pangkat besar, muka sentiasa depan orangramai, merah padam lah muka dicalit dengan idea seolah dia jenis kuat terberak sekaligus kuat terkentut! malu disindir seolah mengalami incontinence macam orang tua ganyut, jatuh saham beb! jadi, untuk memperbetul kembali keadaan, on SODIUM NITRATE IALAH GARAM
Anonymous

at 5:36 PM

---------

1 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Semalam gua lewat briekfield...gue nampak satu sosok sedang duduk bertiga dengan cina dan melayu...sebelah table mcm krew BS....gua masuk kaunter...gua bisik sama cashier...itu angkat kaki seluar pendek baju putih bintik bintik hitam spaky panjang rambut itu siapa...banyak lansi duduk angkat kaki...budak tu jawap...itu regular bang..ini baru 11.50 pm bang...kqng pukul 12.30...itu kaki kasi turunlah..takbley tahanlah bang...bulu halus halus.....hahahahhaahhahaha....