Selasa, 1 April 2014

CARI ALBUM ZIANA ZAIN



Hishammuddin lari ke Hawaii, tunjuk BN tidak serius bincang MH370 dengan Pakatan

OLEH HASBULLAH AWANG CHIK
Hishammuddin lari ke Hawaii, tunjuk BN tidak serius bincang MH370 dengan PakatanAhli Parlimen Pakatan Rakyat (PR) hari ini melahirkan kekesalan setelah taklimat berhubung kehilangan pesawat Malaysia Airlines

Ahli Parlimen Pakatan Rakyat (PR) hari ini melahirkan kekesalan setelah taklimat berhubung kehilangan pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH370 yang dijadualkan berlangsung malam ini tidak disampaikan sendiri oleh pemangku Menteri Pengangkutan, Datuk Seri Hishammuddin Hussein.
Ahli Parlimen Gombak, Mohamed Azmin Ali berkata, keengganan Hishammuddin memberikan taklimat itu sendiri kepada ahli Parlimen PR seperti yang diumumkan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Shahidan Kassim menunjukkan Barisan Nasiional (BN) tidak serius menyelesaikan isu kehilangan pesawat MAS tersebut.
“Pagi ini kita dapat maklumat menteri lari dan pergi ke Hawaii untuk sidang yang lain.
KAH KAH KAH
Woit
cari apa di hawaii?

cari album ziana zain ke?

KAH KAH KAH




---------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hawaii tuuu?? runding baeekk ngan perampas kot..?? kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

apa bendanya yg malaon menteri ni cari di Hawaii?
mp&menteri ni kerjanya untuk jalan2 makan angin ke?

orang dok tunggu update orang2 yang hilang malaon ni buat sibuk di Hawaii buat apa?

orang area mana yg pangkah malaon ni jadi mp? bila nak cerdik? tak reti lagi dok kena tipu siang malam dah berpuluh tahun?

untuk mp&menteri jenis hasan malek: rakyat dak muak warisan razak,hussein on, madey kutty, dolah badawi zzz memimpin Negara ni dengan stupid remark!

Negara ni perlu dipimpin oleh anak2 bangsa yang tau erti susah. yang pernah kenal erti susah! bukan anak2 bekas menteri yang senang lenang dari kecil sampai tua Bangka yang kerjanya dok menipu!