Isnin, 7 April 2014

KONSPIRASI PULAAK DAH




Krisis MH370: Utusan tumpu teori konspirasi CIA

Satu tulisan dalam akhbar Mingguan Malaysia hari ini cuba membangkitkan teori yang mengaitkan krisis pesawat MH370 dengan rancangan agensi risikan Amerika Syarikat yang didakwa untuk mengeruhkan hubungan Malaysia dan China.

Penolong pengarang akhbar itu Ku Seman Ku Hussein dalam tulisannya itu turut berpendapat kerajaan juga mengambil kira sebahagian dari “teori konspirasi” mengenai serangan 11 September itu.


 KAH KAH KAH
konspirasi pulaak
kah kah kah

altantuya dibunuh
konspirasi sapa?

kapal selam
tak nyelam
konspirasi sapa?
 KAH KAH KAH


--------

6 ulasan:

Awanama berkata...

cari kambing untuk dihitamkan belum jumpa.......
otak kerajaan celaka.......
kah....kah....kah......

Org Itu berkata...

elok utusan bongkar konspirasi altantuya dan fitnah liwat... sebb dunia semua dh tau kerja2 bodoh peemrintah.

jgn byk sgt tulis MH370, nnti masuk ke guantanamo. kita tk tau sapa geng mereka kt malaysia ni.

entah2 org tu berada di KL bukan di china.

Awanama berkata...

Abang sham,,let the toilet paper down grade its own pay master this time..The article about the conspiracy theory at lesant will open china eyes..Many believe this is conspitacy of higest level involving Israel,US (CIA),Britain,Aussie and even singapore using APco asd their master and tool...May be the minority goverment knew about it but in denial ....Why exactly a month sence the plane disseper,now they say they get the black box signal?We already perdicted this long agp..dont be surprise if they found the plane with all in tact...As many perdicted too that the signal will be trace by china ship first >This will make them believe that the plane went down as declared....Like mahathir said once..if american can make Avtar,,than they can meake others too...Its about the west and east militirised zone..If china have any new wapon that west dont have thatn its a treat for the west..Us ,france and Britain are west bolck while china and russia are east block,,

Awanama berkata...

msia ni apa masalah ?
bumi ini sekian lama dikurnia dgn segala.
nak kata islam majoriti org islam.
nak kata melayu majoriti org melayu.
kita dok mendabik dada kita org yg sempurna.
org lain kafir.. jahil... ketinggalan dsbnya.
apa yg kita boleh bangga kan ?
yg tarbus lagi penyampun.
yg kopiah lagi penyagak.
yg songkok lagi membelit.
kita minta bangsa lain hormat kita.
adakah kita mempamerkan sifat terpuji kita ?
jgn hanya berkhayal.. org sentiasa perhati kita.... setiap ungkapan perbuatan dinilai sebagai satu entiti bangsa....

albert magic berkata...

bodu mass index( dlm katergori berat badan unggul) mesti lah antara syarat wajib yang perlu ada bagi setiap pucuk pimpinan atm, pdrm, apmm dan sewaktu dengan nya agar mereka nampak segak dan bergaya

DIDI KOTA BELUD berkata...

KONSPIRASI. TU KONTOL NAJIB DIKASI KE.......HEHEHHEHEE....ROTI TELUR SATU......HEHEEHEHEBE...MAAP...ROTI TULUL SATU.......SULUK BHA.....