Sabtu, 26 April 2014

MACAM MANA BACA UTUSAN








KAH KAH 

KAH
ingat macam mana
baca akhbar
united malays national organisation
PERMATANG PAUH 11 April - Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali berkata, parti itu harus keluar daripada terus dibayangi Penasihatnya, Datuk Seri Anwar Ibrahim. Beliau yang akan bertanding...

PERMATANG PAUH 11 April - Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali berkata, parti itu harus keluar daripada terus dibayangi Penasihatnya, Anwar Ibrahim.

Beliau yang akan bertanding mempertahan jawatannya bulan hadapan menegaskan, perkara itu perlu dilakukan demi survival parti berkenaan dalam landskap politik semasa.

Menurutnya, PKR yang ditubuhkan lebih 15 tahun lalu perlu bergerak ke hadapan untuk menghadapi keadaan yang semakin mencabar.

“PKR bukan parti Anwar dan tidak boleh terus dibayangi oleh beliau. Oleh itu, ahli- ahli mesti bergerak melebihi beliau dan untuk mencapai hasrat berkenaan, kita perlu menonjolkan lebih ramai pemimpin muda dan profesional demi parti," katanya.

Beliau berkata demikian dalam sidang akhbar selepas mengadakan pertemuan dengan ahli PKR negeri di sini hari ini.

Azmin berkata, bagi tujuan kesinambungan kepimpinan parti, lebih ramai tokoh muda dan profesional harus ditonjolkan untuk memastikan PKR terus dominan termasuk dalam aspek kerjasama bersama Pas dan DAP.





KAH KAH


KAH

--------

3 ulasan:

Nazrio berkata...

betuL azmin LEBiH MUDA dari DSAi ...tapi jasadiyah jer muda OTAK-KEPALA DiA masih OTAK ORG TUA,....OTAK UMNQ azmin masih umnQ ...HATiHATi

Tanpa Nama berkata...

bodohhhhhhhhhhh.....taubat aku x buka lg hang punya bloggg komen hang mcm babiiii...

Tanpa Nama berkata...

Tuan tt, saya musykil kenapa orang benci Azmin.Dia seorang yang baik hati.Kena ingat Azmin tu adalah Anwar dan Anwar adalah Azmin.walaupun ramai benci Azmim,tapi aku akan tetap pangkah dia sbagai Timbalan Presiden PKR.Kah..kah..kah..