Selasa, 1 April 2014

NASIB PETRONAS DIHUJUNG TANDUK




KOMENTAR TUKAR TIUB
kita lihat dan kita tunggu
di iraq majoriti warga shiah
di iran majoriti warga shiah

di iraq dan di iran
petronas ada buat cari gali

dalam parlimen iraq
mp iraq telah timbulkan
 hal malaysia anti shiah
mp iraq ini mahu dilupuskn 
hak carigali petronas

iran akan juga
 ambil langkah
apakah cari gali petronas
 akan ditamatkan

kita nanti dan tunggu


BAHASA   

Enakmen anti-Syiah dikemas kini, kata mufti Kedah

Enakmen anti-Syiah yang diluluskan oleh kerajaan negeri Kedah sebelum ini akan dikemas kini bagi membolehkan tindakan undang-undang diambil terhadap pengikut dan penyebar fahaman Syiah.
Mufti Kedah  Syeikh Muhamad Baderudin Ahmad (gambar) berkata enakmen sedia ada terlalu umum sehingga menyebabkan penguat kuasa Majlis Agama Islam Kedah (Maik) gagal melaksanakan penguatkuasaan terhadap pengikut fahaman itu.



----------

6 ulasan:

Nazrio berkata...

LAMBAT LAR JBT NI...
SYiAH DH MERAJA LELA PER...

Tanpa Nama berkata...

Kita dok sebuk dengan ajaran sesat syiah tapi adakah kita sedar yang sekarang ni Amereka dan yahudi laknatullah sedang giat membantu puak syiah untuk menjatuhkan islam sunnah wal jama'ah,bagaimana Saddam Hussain dijatuhkan siapakah yang mulakan kalau bukan Iran ,permusuhan Iran dengan Amerika dan yahudi hanya lakonan saja sebenarnya, itulah sebabnya kesengsaraan rakyat pelestin tidak diambil peduli oleh pentadbir Iran. Fikirlah sebaik-baiknya.

Tanpa Nama berkata...

Petronas kena main Penasihatnya sendiri,Mahathir Kutty.Petronas sudah tidak lagi pembekal minyak kapal terbang untuk MAS sudah diganti dengan Petron syarikat kepentingan anak Mahathir.Cukup licik punya penasihat.Jenis ni yg Ahmad Nesfu cari.Soal Syiah ni Zahid Hamidi yg gatal mulut nak sekat Mat Sabu jadi Tim.Presiden PAS.Kalau Iraq dan Iran halau Petronas keluar dari sana,suruhlah Zahid Hamidi pergi kesana nak tengok sama ada darah dia halal stau tidak disana.

Unknown berkata...

bukan nasib petronas di hujung tanduk tapi nasib petronas sudah berada di hujung dubur..tunggu masa nak jatuh jadi najis yg berbau..kah...kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

Ramai juga 'Hasan Malek' kat sini....ha..ha...

Kualangi Pamilaan berkata...

Lagi satu Petronas tiada hak ke atas minyak Sabah Sarawak sekarang!!! Padan muka!!!