Khamis, 8 Mei 2014

BERHUDUD DI BERUNAI



SENDIRI JADI SAKSI


DUSTA DUSTI

tipu! ini cuma dusta dusti tukartiup!

 1.ini budak lain bukan anak sultan brunei. 

2.budak lelaki ini sengaja dicelak dan dimekap dan dipakai hitam dan ditambah topi menutup sebahagian kepala bertujuan mengaburkan wajah sebenar. 

3.aku sendiri yg kenal sangat sultan brunei malah boleh ingat dengan mudah rupa wajah hassan bolkiah tu dalam kepala aku, pun tak tau macamana rupa anak dia. korang tau? 

4.anak sultan brunei kaya raya hasil harta bapak dia orang terkaya atas bumi, maka nak dia mampu bergaya dengan suit lengkap, bukan macam budak lelaki dalam gambar ni yg hanya berkot lengan tak cukup malah tiada berkemeja pula cuma ada talileher saja! hei budak, duit tabung dah habis beli kot, tak cukup nak beli baju pulak ke?

 5.hei tukartiup, hentikan lah tiup angin fitnah! on CUKONG TAK MINAT HUDUD
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/7/14


----------

1 ulasan:

Awanama berkata...

inilah yg diperjuangkan pkr hak asasi LGBT.